visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA BUNU DA GÖRDÜK !

ISPARTA'DA BUNU DA GÖRDÜK !
22 Aralık 2016 Perşembe 15:25

ISPARTA'DA BUNU DA GÖRDÜK !

Cumhriyet Caddesinde 1700 araçlık ITKM otoparkı hem ÜCRETSİZ hemde tam kapasite kullanılmazken caddedeki yayaların yoluna araç park edilmesi vatandaşları kızdırdı.

 

Sürücüleri daha bilinçli,daha  saygılı olmaya davet eden çevre esnafı ehliyet almayla iş bitmiyor.Yayalara saygıyı öğrenmemiz lazım dediler. Yaya yoluna park eden ve trafik ışıklarında daha yeşil ışık yanmadan kornaya basan bu zihniyetleri kınıyoruz dediler.

Cadde sakini
15 Nisan 2017 Cumartesi 01:12

1700 ARAÇLIK OTOPARK TAM KAPASİTE KULLANILMIYORMUŞ MERAK EDEN ZAT I MUHTEREM GİRSİN BAKSIN KULLANILIYORMU KULLANILMIYORMU VE AKŞAM 19:30 DAN SONRA KAPANIYOR GECE ARABAN LAZIM OLSA HASTALIKTA SAĞLIKTA KALDI ARAÇ İÇERDE. KALDIRIMA PARK EDİYORMUŞMUŞ YOLUN KARŞISI OLDU VELESPİT YOLU ARAÇ KOYAMIYORSUN EV SAKİNLERİ OLARAK VELESPİT E BİNİCEZ ARTIK.YOL DAR NAPSIN ADAM ÇIKARTIYOR KALDIRIMA

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öneri

Mehmed
17 Ocak 2017 Salı 21:42

bomba32 bir link aç ve bu şekilde yollara park edip yayaların , engellilerin, bebek arabasıyla dolaşmaya çıkan annelerin , yaşlıların kullandığı yaya yollarını gasp eden terbiyesizlerin fotoğraflarını çekip , bu araçları afişe edelim. siz yayınlamadan önce ister plaka kapatın ister suç belgesi olarak kamuya açık hale getirin. Bence şehir için çok harika bir sosyal proje olabilir.

11 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esnafffffff
13 Ocak 2017 Cuma 22:42

Ben Isparta'da esnafım sabah erkenden gidip dükkanın önünden araba yeri kapıyor diyen vatandaş sen esnafı dusunuyormusun acaba sen Adamın işyerinin önüne gel aracını park et git sonra aksama kadar gelme oraya esnafın acaba iş yerinin önünde iş yapacak para kazanacak adam evinin rızkını ****ürecek die dusınuyprmusun hep kendi çıkarına ısıne geldiği gibi konuşuyorsun ben aracımı hıc bor zaman bir işyerinin önüne park etmem kimsenin işine engel olma gibi bi lüksüm Yok herkes düşünerek hareket etsin

9 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

vatandaş
23 Aralık 2016 Cuma 10:25

esnaf isyan etmiş miş. önce esnaf bir kendini düzeltsin. dükkanının önüne park edebilmek için sabahın köründe gelenler var. müşterisi nereye parkederse etsin. sonra işler zayıf diye ağlamalar zırlamalar. hele kaldırmları vitrine dönüştürmeleri ayrı bir olay. yayanın yoluna önce sen bi saygı göster de başkasındanda beklemeye yüzün olsun. yola koydukları dubalar sandalyelerde cabası.sonrasında biz helalinden kazanıyoruz diyorlar. kaldırımı yolu işgal etmekle zaten başkalarının hakkına giriyorsun.

38 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

mahalleli

hakan
23 Aralık 2016 Cuma 00:21

gelin birde celebiler otoparkı ucretlı olunca daracık sokaklara yolun ortasına araba koyan sahısları bır gorun çelebiler mahallesiburada hep tarıhı bınalar var yangın olsa yanıp gıdecek saygısız insan cok

15 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

aklı olmayan insanlara

ıspartalı
22 Aralık 2016 Perşembe 22:40

Arabasını yaya yoluna bırakan şahıs,millet nereden yürüyecek sende düşünme kabiliyeti yokmu.geri zekalımısın,yoksa dağdanmı indin.

28 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

şikayet mi

fakir
22 Aralık 2016 Perşembe 20:45

biz vatandaşlık görevimizi ispiyonluk veya şikayet olarak görürsek daha çooook haklarımızı elimizden alırlar.şikayet etmiyeyim ki şikayet edilmem düşüncesi olmamalı...

16 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

3 tl

. harbi düşünür az konuşur .
22 Aralık 2016 Perşembe 20:29

saat ve zaman farkı olmamak kaydıyla bu yapılan katlı otoparklara hatta ıspartadaki özellerde dahil tüm otoparklara girdi çıktı 3 tl olacak sonrası da polis ve zabıtaya kalacak böyle park edenlere basacan park çezasını affetmeden park çezası kesecen böylece ortada sorun falan kalmaz ısparta vatandaşının ne yayalara nede trafikteki araçlara saygısı var

21 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
22 Aralık 2016 Perşembe 20:24

Lpg araçların ıtkm ye girmesi yasak yalnız açık otopark yapacağına çiçek böcek ekmekten 100 metrelik bisiklet yolu yapıp dar yolu temelli daraltmaktan vazgeçse birileri araçlarıda kaldırıma değil otoparka koyarlar heralde önce kapalı değil açık otoparkı çoğalttırın sonra bunlar haber olsun

27 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burki
22 Aralık 2016 Perşembe 17:01

ITKM otoparkı boş mu ? Güldürmeyin !!! İçerde yarım saat geziyoruz 1 tane araç koyucak yer bulamıyoruz. Geçende zor zahmet yer buldum park ettim. 5 dk işimi halledip gelene kdr önüne ardına çıkacagınız yola bile araç park etmişler. Akşama kadar arabamı çıkartamadım. Görevlilere söledim yapıcamz birley yok dediler polis bile geliyor birşey yapmadan gidiyor dediler. Otopark yapmayla bitmiyor syn belediye...

32 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

NEDEN?

ALİ
22 Aralık 2016 Perşembe 16:47

Sorunun kaynağı düzenli kontrolün yapılmaması. Ne belediye, ne emniyet pekte fazla kontrol etmiyor. Adam dükkanı kaldırıma kurmu, yetmemiş gibi yola da duba-sandalye-sehba atmış, sanki babasının çiftliği... Bir Allah'ın kulu kontrol etmez mi? Hal böyle olunca da bu görüntüler kaçınılmaz....

36 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatan daş
22 Aralık 2016 Perşembe 16:30

Bomba32 sen bana bi link ver sana buna benzer binlercesini göndereyim.

15 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla