visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 01:54

ISPARTA'DA BUNU DA GÖRDÜK !

ISPARTA'DA BUNU DA  GÖRDÜK !
08 Kasım 2016 Salı 10:32

ISPARTA'DA BUNU DA GÖRDÜK !

Şarkikaraağaç Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri halkın duygularını istismar ederek, haksız kazanç elde eden dilencilere yönelik denetimlerini artırdı. Yapılan çalışma sonucunda ilçede çoğunluğu kadınlardan oluşan dilenciler yakalanarak, haklarında işlem yapıldı. Zabıta ekipleri yaptıkları araştırmada ilçe dışından gelen dilencilerin minibüslerle sabah kent merkezine yakın bir noktada araçtan inerek dağıldıkları ve farklı mekânlarda dilendikten sonra hava kararınca da ilçeyi terk edip başka yerlere gittiklerini belirledi.

 Haber F.Demirtaş

Feminist
09 Kasım 2016 Çarşamba 02:10

Yerli dilencilerin kayboldu....Suriyeliler ne yaptı acaba bizimkilere?

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla