visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 13:32

ISPARTA'DA BU İKİ MAHALLEDE HER GÜN SALDIRI OLUYOR

ISPARTA'DA BU İKİ MAHALLEDE HER GÜN SALDIRI OLUYOR
06 Şubat 2017 Pazartesi 08:33

ISPARTA'DA BU İKİ MAHALLEDE HER GÜN SALDIRI OLUYOR

ISPARTA’DA Hızırbey ve Dere Mahallesi’nde yaşayan vatandaşlar başı boş dolaşan sokak köpeklerinden rahatsız oluyor. Zaman zaman köpeklerin saldırısına uğradıklarını kaydeden vatandaşlar belediye ekiplerinden yardım istedi.

Bomba 32 Haber Merkezimize günlerden ardı ardına gelen şikayetler geliyor. Hızırbey ve Dere Mahallesi’nde yaşayan vatandaşlar sokak köpeklerinin tehlike saçtığını ve zaman zaman köpek saldırılarına maruz kaldıklarını anlattılar.Bu konuda belediyeden yardım bekliyorlar. Haber Merkezimize bir mesaj gönderen okuyucu ise; Hemen her gün birimizin ailesi köpek saldırısına uğruyor. Sizden ricamız bu konuda bir haber yapın, bizim sesimiz olun” diyerek şikayetlerini belirtiyorlar.  

Barniee
13 Haziran 2017 Salı 11:39

Hayret biri kadının giyimine bir şey dememiş ben şok ?! Hayvanlardan ziyade aramızdaki kötü insanları pedofilileri katilleri tecavüzcüleri temizleyelim ama doğru köpekler bunlardan daha korkunç nede olsa o bir hayvan öldürülmeli ama tecavüzcüler pedofililer katiller aranızda aramızda!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çünür
09 Haziran 2017 Cuma 10:53

Çünürde de durum aynı yürüyerek bir yere gitmek sıkıntı kızımla giderken 4 tane köpek arkamızı sardı oradaki bir amca yardımcı oldu olacak iş değil çözüm için valiliğe dilekçe verillebilirmiş

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mutlu
09 Haziran 2017 Cuma 05:27

Onca kişiyi ıssırıken hauvan koruyucuları bunları görmez sağır olurlar ama onları savunmaya geldimi insan kurtarır gibi sevinirler. Bir ıssrıktan adam kişi şahıs ölebilir ve bu zayiyat siz değerli hay an hakları sahiblerinin oğlu kızı eşi akrabası hatta ke disi bile olabilir. Korurken yaptığınız hassasiyeti burda da göstermeniz dileği ile.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haydost
12 Mayıs 2017 Cuma 10:53

Acaba canlar mi ısırdı yoksa başka birileri mi?

7 Beğendim
30 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIKKK

YUHH YUHH YUHH
09 Mayıs 2017 Salı 08:49

BU KADININ NERSİNİ ISIRDI ACABA BATIKENTDE OTURUYORUM HİÇ KÖPEK SALDIRMADI SDU DE ÇALIŞIYORUM HİÇ ZARAR VERENİ GÖRMEDİM OKULUM ÖNÜ KARINCA GİBİ KÖPEK HAVLAYAN KÖPEK ISIRMAZ RAHAT OLUN BENCE SİZ AGZINIZA BİR GEM VURUNDA MİLLETİ ISIRMAYIN

13 Beğendim
29 Beğenmedim
 
Yanıtla

ayşe
20 Nisan 2017 Perşembe 10:01

Cehaletle ilgisi yok " BUĞRA" KÖPEKLER SÜRÜ OLARAK DOLAŞİYOR.....barınakta toplanmaları mantıklı olabilir....yada sakin yaşam alanlarını hareketlendirerek uzaklasamaları sağlanabilir.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAŞKAN ACİL EL ATSIN LÜTFEN

Hande
02 Mart 2017 Perşembe 11:05

Davrazkent te oturan biri olarak bende rahatsızım. Köpekler Davrazkent civarında sürü halinde dolaşıyor. 10 larca köpeği yan yana görüyorsunuz. Arabalarımız bozulsa markete bile gidemeyecek durumdayız. Köpeklerin çoğu zararsız olsa da ne zaman ne yapacaklarını kestiremiyorsunuz.Sağa-sola havlayıp duruyorlar. Belediyenin Hayvan barınağı var. Başı boş köpekleri barınağa ****ürülmesini Belediye başkanımızdan istihram ediyoruz.Deri organizenin Kokusu bi yandan,köpekler bi yandan mağdur durumdayız.

19 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nevzat kurumaz
22 Şubat 2017 Çarşamba 23:40

Aynı şekilde vatan mahallesi Davrazkent civarında aşırı köpek bulunuyor ve çocuklarımız okula giderken korkarak veya kaçarak gidiyo bu durumdan bir veli olarak rahatsız oluyorum

10 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

BUGRA
07 Şubat 2017 Salı 20:58

ulan ne merhametsiz ne sevgisiz insanlarsanızAllahın yarattığı canları korumak ile hükümlüyüz boş cahil insan sürüsü

23 Beğendim
42 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatan Mahallesi
07 Şubat 2017 Salı 10:14

Vatan Mahallesi Davraz Kent Yaşam sitesi mevkisindede durumlar aynı çocukları boş verin yetişkinler bile dışarı çıkamıyor korkusundan acil yardım bekliyoruz yetkilikerden

16 Beğendim
36 Beğenmedim
 
Yanıtla

unutmayalım

aga
07 Şubat 2017 Salı 10:12

halıkent mahallesindeki Modapark düğün salonunda tüm şikayetlerimize rağmen hal yemek pişirildiği için köpeklerde mesken etti kendilerine orayı açlar çünkü markete pazara giderken korkarak yürüyoruz sokakta .Tabi bu arada SDÜ Kampüsündeki başıboş köpekleride unutmayalım lütfen millet beslediği için hertarafı sardılar artık. Burdan köpekseverlere sesleniyorum çok seviyorsanız birer tane evlerinize alın gidin köpekleri nasıl fikir....

32 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

MAŞALLAH

ADNAN
07 Şubat 2017 Salı 10:02

BUDA ISIRILMICAK GİBİMİ

318 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

sabriye
07 Şubat 2017 Salı 09:55

Sabri kardesim beni guldurdun Allah da seni guldursun

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

arif
07 Şubat 2017 Salı 09:51

Emre mahallesinde cok kopek var. Gecende saldirdilar cok korktum belediyeyi aradim. Degisen bi sey olmadi gece uyuyamiyoruz. Ne yapalim bilemiyorum en iyisi sabretmek yada bir kaza oluncaya kadar beklemek Allaha emanet yasiyoruz yeminle

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

köpekler
07 Şubat 2017 Salı 08:47

Sabri yalan konuşma. Sen köpeklerle uğraşsan ne olduğunu bilirsin. Sen olsa olsa evlerde kepek besleyip köpek satışı yapansındır! Hayvanları hep severiz ama ins****ara zararlı ve başı boş olunca durum farklı. Belediye hiç bir önlem almadığı gibi Isaparta bir çöplük gibi köpek alanı haline gelmiştir. Önlem alınmalı ve belediye müdahale etmeli.

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yerel Hayvan Koruma Görevlisi

Sabri
07 Şubat 2017 Salı 01:34

Nerde kimi ısırmış köpek ? ben yerel hayvan koruma görevlisiyim her gün yüzlece köpekle uğraşıyorum beni ısıran olmuyor ? onlarda yaşamanı sürdürmeye çalışan canlılar . Korkabilirsiniz kabul ediyorum ama şuanda köpek size değil siz köpeklere saldırıyorsunuz. Bu hayvanların hepsi 5199 kanuna göre koruma altına alınmıştır. Yasadışı toplattırdığınız her köpek meçhule gidiyor şehir dışlarında açlıktan - ezilerek ölüyor bunu mu istiyorsunuz ? . Hayvanlara saldırmayı bırakın artık .

23 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

vah vah

fakir
06 Şubat 2017 Pazartesi 21:51

çok üzüldüm çok kadının pantolonu bile parçalanmış.çeketi hepten gitmiş.ben olsaydım belediyeye dava açar itlere sahip ol derdim.maddi ve manevi çöküntü söz konusu demi

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

abuzittin
06 Şubat 2017 Pazartesi 21:39

köpek fotoğraftaki ablayı yazın mı ısırdı yoksa abla kışın böyle mi dolanıyor sokakta????

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Köpeksever köpeksavar
06 Şubat 2017 Pazartesi 20:34

Köpek vatandaşa saldırır haber olur.Vatandaş köpeğe saldırır haber olur.Başkanım en iyisi bunları toplatin barınaklara gönderin lutfen.

0 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sadece köpek mi

Son kale
06 Şubat 2017 Pazartesi 19:20

Batıkent Mahallesinde de başıboş köpeklerden dolayı çocuklarımız okula gidemiyor, yetkililer köpek aracımızı yolluyoruz diyor ama nafile sorun çözülmediği gibi bir kaç aydır 3-4 tane başı boş at at türede, onlarda çocuklarımızı korkutuyor yetkililerimize duyurulur.

4 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halıkent Sakini
06 Şubat 2017 Pazartesi 18:35

Halıkent mahalle sinde kaç kez şahit oldum sokak köpeği saldırısına bir kere sinde 2 çocuk lu bayanı Kılıçaslan sitesinde kovaladılar. Ben ve çocuklar arabada giderken köpek ler arabanın üzerine atladılar. Kızım köpek leri çok severdi o günden beri köpek lerden korkuyor her seferinde zabıtayı aradım hayvan hakları ndan dolayı bir şey yapamadıklarını söylediler illaki birinin başına birşey gelmesimi gerekiyor.

10 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sami
06 Şubat 2017 Pazartesi 18:30

Çay boyu köpek sürelerine kaldi

5 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

GENÇ SENİRKENTLİ
06 Şubat 2017 Pazartesi 15:02

SENİRKENTTE SOKAKLARDA YÜZLERCESİ VAR ALLAHA EMANET YAŞIYORUZ KENDİ ÇOCUKLARINI İSİRSALAR HEMEN ÖNLEM ALİRLAR BEN SADECE ALLAHA HAVALE EDİYORUM

9 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gece uyuyamıyoruz

Davraz Mahallesi
06 Şubat 2017 Pazartesi 14:01

Davraz mahallesinde gece köpek sesinden uyuyamıyoruz. Gece sokakta gezmek cesaret ister....

15 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

AYNI

AKKENT TOKİ
06 Şubat 2017 Pazartesi 13:27

Aynı sorun yıllardır Akkent Toki de de mevcut yüzlerce kez muhtara ve belediyeye ye bildirmemize rağmen bir çözüm yok hani bölgenin en büyük ve güzel HAYVAN BARINA ğını yapmıştınız bu hayvanlar neden sokaklarda hala?

14 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla