visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA BU DA OLDU !

ISPARTA'DA BU DA OLDU !
02 Aralık 2016 Cuma 08:35

ISPARTA'DA BU DA OLDU !

Daha önceki haberlerimizde İlçemizden geçen Karayolu çalışmalarından sonra bölgemizin tamamen ağır tonajlı araçların geçiş bölgesi olduğunu, mermer ocaklarının çok olduğunu ve asfaltın dayanmayacağını yazmıştık. Aylardır kazalara sebebiyet veren Eğirdir Köprübaşı Mevkiine giderken Eğirdir  Merkez istikametine gelen yol üzerindeki asfalt çöktü. Sürücüler zor anlar yaşıyor. Karayolları yetkilileri başta olmak üzere, yol çalışmaları bittikten sonra yetkililerin yüksek tonajlı TIR, Kamyon vb. yük götüren araçları sıkı denetime alması gerektiğini halkımız adına istiyoruz. Bu yapılan yollar uzun süre dayanacağa benzemiyor. Bizden tekrar tekrar söylemesi.

ahhh

alettin
02 Aralık 2016 Cuma 15:42

herşeyi eleştiren fevzi özdemir bunuda çek

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı
02 Aralık 2016 Cuma 15:41

Yola dikkat ederseniz tonaj dan dolayı bir çökme değil arkadaşlar yolun zeöininde sıkışyırma hatası var tonajdan çöken yol böyle olmaz yağmur yağınca yolun yapım aşamasındaki hata ortaya çıkıyor

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kişiye özel hizmet

VATANDAS
02 Aralık 2016 Cuma 14:15

o yol üzerinde yapılan calışmalarda kişiye özel hizmet yapıldığını düşünüyorum. o yoldan gecen herkes bunu görebilir.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yol yol olalı

Eğirdir
02 Aralık 2016 Cuma 11:27

Yollar yol olalı böyle zulüm görmedi.Her 2 yılda bir yol tadilattan geçiyor.Adam gibi yol yapılsa veya adam gibi denetim yapılıp ağır tonajlı araçlar için istihkap hadlerine uyulsa tekrar tekrar hem masraf edilmez,hem insan hayatı heba edilmez.Milli servet kayıpları ise hesaplasan hesaplanmaz.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOL

?????
02 Aralık 2016 Cuma 10:52

yol yaptılar yolll

5 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrik ederiz BOMBA32

kişilik
02 Aralık 2016 Cuma 10:34

Bu tarz haberleri yaptığınız için teşekkür ederiz. Böyle şeyleri haber yaptığınızda en azından oradaki denetçiden hesap sorulur.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Passenger
02 Aralık 2016 Cuma 10:28

Bunu yukardakılere soylesenıze?? Sn 32? Bı telefon yeter! O kişi arasa, gelır ıkı gınde o yol duzelir ama başka bı yerden yıne coker! Cunku o yolun mayası bozuk!! Yama tutmaz! Hakkımız haram olsun!

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayin yazar
02 Aralık 2016 Cuma 09:19

Denetimi kim yapti. Kaza yapip olsek ihmal zincirinin ilk halkasi kime takili.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla