visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA BÖLGE İMAMI VE 10 ŞÜPHELİ GÖZALTINDA

ISPARTA'DA BÖLGE İMAMI VE 10 ŞÜPHELİ GÖZALTINDA
02 Ağustos 2016 Salı 17:22

ISPARTA'DA BÖLGE İMAMI VE 10 ŞÜPHELİ GÖZALTINDA

Isparta'nın Yalvaç İlçesi'nde FETÖ/PDY'nin bölge imamı ve,örgüte finansal destek sağlanan şirketin eski ve yeni yöneticilerine yönelik,operasyon düzenlendi. Yalvaç İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından dün,akşam başlatılan operasyonda bölge imamı olduğu öne sürülen 'topal hafız'lakaplı 84 yaşındaki Ali Osman Karahan, kardeşi Yusuf Kenan Karahan, oğlu Sait,Karahan ile şirketin eski ve yeni yöneticilerinden Mehmet Kahveci, Ziya Kurucu,Orhan Pamukçu, İsmail Özyurt, Ramazan Altınbaş, Adnan Gemici ile Mustafa Tevfik,Kurucu ve Enes Balcı ikametlerinde gözaltına alındı.

Şüphelilerin evlerinde yapılan aramada devlet ve,cumhurbaşkanı aleyhine yazıların yer aldığı gazete kupürleri, çok sayıda,örgütsel doküman, bilgisayar, cep telefonu, taşınabilir hard disk ve belleğe el,konuldu.

Şirketin yönetim kurulu başkanı Bayram Ali Yaşar Fişekçi,İsmail Kurucu ve Mehmet Erkek ile şirkete bağlı yurt ve birimlerde yöneticilik,yapan Davut Şen, Abdullah Çoban ve Süleyman Ünal'ın daha önce tutuklandığı,soruşturma kapsamında 3 kişinin daha arandığı belirtildi.

Operasyonda gözaltına alınan 11 şüphelinin polis,merkezindeki işlemleri sürüyor.

Suc isleyecek yuz yok

Hadim Masum
17 Kasım 2016 Perşembe 19:56

Bu adamda suc isleyecek yuz yok, adam'a sanki dolar ve avro sifirlamis gibi camur atiyorlar yazik.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

onder peygamberimiz rehber kurandir baska onder aramayalim

vicdan
31 Ağustos 2016 Çarşamba 00:09

Allaha ve devletimiz adalete güvenip bırakalım isguzar yorumlari insanlar inciliyo uzuluyorum

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

onder peygamberimiz rehber kurandir baska onder aramayalim

vicdan
31 Ağustos 2016 Çarşamba 00:03

Gundem

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

feto

vicdan
30 Ağustos 2016 Salı 03:35

Uyanıyorsunuz yaşlı adama dil uzatmaya acaba sizin bu yaptığınız dogrulukmu hüküm Allahın kul hakkı diye bisey var düşünerek Allah tan korkarak konusalim

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

!

Topal hafız
03 Ağustos 2016 Çarşamba 15:37

Topal hafız bediuzzamanin talebesidir fetöcülerin işi bittiği zaman onlara da sıra gelecek

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

NURSI TALEBESI !

vatandas
03 Ağustos 2016 Çarşamba 11:41

FETULLAH GÜLEN KIMIN TALEBESI???? SAID NURSI DE HEP YASADIGI ZAMANIN YÖNETIMIYLE PROBLEMLI OLMAMISMI? AYRICA DIN ADAMLARI NICIN BU KADAR DEVLET ISLERINE SOYUNURKI! HEM MILLETE HEM DEVLETE DINI TAVSIYE VE TELKINLERDE BULUNMAK BASKA SEY, YÖNETIMI YADA DÜZENI ELE GECIRMEK ICIN ADETA SINSI BIR ORDU YETISTIRMEK NE DEMEK!

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bediüzzaman'ın dediği çıktı

Said
03 Ağustos 2016 Çarşamba 01:14

Bundan 5 sene evvel anlatmıştı Bediüzzamanın bir fitne çıkacak bu fitneden sende nasibini alacaksın dediğini vay be bende içimden chpliler yapar demiştim akp yaptı hiç düşünmezdim valla

1 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

!

Ne diyorsun
03 Ağustos 2016 Çarşamba 00:31

Kim bediüzzamanın talebesi ya neyden bahsediyorsun ayıp bırakın artık şu adamcağızın peşini çamurunuzu üstada atamayacaksınız artık yeter

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

??

Hadan
02 Ağustos 2016 Salı 23:40

Bu adam bediuzzamanin talebesi değil mi? Ne alaka?

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla