visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 19:20

ISPARTA'DA BİR ŞOK EDEN OLAY DAHA.

ISPARTA'DA BİR ŞOK EDEN OLAY DAHA.
22 Ağustos 2016 Pazartesi 21:03

ISPARTA'DA BİR ŞOK EDEN OLAY DAHA.

Isparta’da 16 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Pirimehmet Mahallesinde faaliyet gösteren bir döner  salonundan ekmek arası yiyen 16 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye götürüldü.Yedikleri gıdadan zehirlendikleri ileri sürülen 16 kişiden 2’si Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesinde, 14’ü ise Isparta Devlet Hastanesi Acil Servislerinde tedavi altına alındı.Vatandaşların ekmek arası döner yediği işletme ise, Nisan ayında 29 çocuğun gıda zehirlenmesine neden olduğu iddia edilen döner salonu çıktı.Söz konusu döner salonu polis ekipleri tarafından kısa süre içerisinde kontrol altına alındı. Ardından hem Isparta Belediye Zabıta Müdürlüğü hem de Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü ekipleri döner salonundan inceleme yapıp, numune aldılar.


insan sağlığı kaç kuruş

korkuyorum
23 Ağustos 2016 Salı 22:52

Lútfen işyerinin ismi açıklansın.bi şey bir kere olursa hatadır iki kere ve daha fazla oluyorsa ihmaldir insan sağlığını hiçe saymaktır.bôyle insanların ticari itibarını düşünmek sôz konusu bile olmamalı.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YORUMSUZ

YASSIÖRENLİ
23 Ağustos 2016 Salı 22:10

2.KEZ AYNI DÖNERCİDEN ZEHİRLENME OLAYI MEYDANA GELİYOR, KAPATILMIYOR. BÖYLE ESNAFLARIN İŞ YERLERİNİ AÇIK MI TUTUYORLAR.İŞ YERİ AÇMA YETKİ BELGESİ DAHİ VERİLMEMELİ. BÖYLELERİNE MUAMMA GÖSTERDİKÇE DAHA FAZLA KİŞİLERİN ZEHİRLENMELERİNE SEBEP OLURLAR...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

burayı açanlar nereli bi sorun bakalım.

adı bile yabancı
23 Ağustos 2016 Salı 20:01

ısparta ısparta ,yeter artık afyonlu,hataylı , iskenderunlu,urfalı beslediğin,herhangi bir ıspartalı buralara gitse değil dükkan işletmek açtırmazlar bile, ama ıspartadaki bu şehir dışından gelen hayranlığı ,iyi yapar hayranlığı bitmedi bitmeyecek,ama işte sonuç ortada....

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KONTUROL

vatandaş
23 Ağustos 2016 Salı 16:56

SAYIN YETKILI BÜYÜKLERIMIZ GIDAYLA İLGİLİ CALIŞAN YERLERDE GIDA MÜHENDİZ CALIŞMIYORTEKNİKER CALIŞIYOR NE FIRINLARDA PASTANALERDE GIDAYLA ILGILİ YERLERDE KESIM MÜHENDİS ŞARTI GELMESI LAZIM BEZINLIKLERIN SERVİZ LERIN AMA BAKIN YOK İNŞALLAH HÜKÜMETIMIZ YARDIMCI OLUR

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık

Yemek
23 Ağustos 2016 Salı 15:52

Nerede bu denetlemeciler ikinci kes aynı yerden insanlar zehirleniyor bunlara nasıl dükkan açtırıyorlar bi açıklayın nerede belediye nerede zabıta nerede yetkililer insan hayatı bu kadar ucuz mu yazıklar olsun böyle sisteme illa birinin ölmesi mi lazım?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir hafta geçmeden 2.şube

diğer şubemize bekleriz
23 Ağustos 2016 Salı 15:08

daha önce bu yer ,çoğu öğrenci 50-60 kişiyi zehirleyen bu yer daha bir hafta geçmeden 2.şubesini açtı,burda suç vatandaşda mı ,yoksa ruhsat veren belediye ve diğer yetkililerde mi ????? yoksa başka bir yorumcu arkadaşın da yazdığı gibi yabancı seven ısparta halkı ve ısparta da yaşayanlardamı mı ???

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dehset

dehset
23 Ağustos 2016 Salı 14:45

Abi adini yazin bizimde coluk cokuk disarida yemek yiyor bilelimki saglikli takilalum

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Firmanın ismini açıklıyorum

kemal karagöl
23 Ağustos 2016 Salı 12:03

Bu dükkanın ismi "Shish Shawerma" dır.Tüm vatandaşlara duyurulur.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ucuz

hakan
23 Ağustos 2016 Salı 11:58

denetıme baslarken gıda tarım binasının yanında ıstanbul yolunda ruhsatsız çalışan minibüslerde satısyapılıyor Ispartalıya ucuz olsun neolursa olsun yer taki zehirlendimi aklı basına gelir

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aynı yer ,aynı hata

dönerci
23 Ağustos 2016 Salı 10:30

bu dönerci suriye uyruklu bir kişi ,ama bizim ısparta halkı kendi dönerci hemşerisini bırakır buralardan sözde içini bol koyuyor bahanesi ile devamlı alışveriş yapar ,işte tamahkar ile sahtkar ın çabuk anlaşmasının nedeni budur,ey ısparta bırakın artık şu dışardan gelme yabancı hayranlığını .

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

en sağlıksız tost

vatandaş
23 Ağustos 2016 Salı 09:18

bir vatandaş olarak ben bütün tost dükkanları kapatılsın bunlar insanların sağlığını hiçe sayıyor kapatılmalı hepsi insan sağlığı ucuz de3ğil

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

it ossurur, su ****ürür.

İnsanların ölmesi mi gerek?
23 Ağustos 2016 Salı 08:26

Daha önce de bu işletmede insanlar zehirlenmiş. Bu işletmenin kapanması için birilerinin ölmesi mi gerek?

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

..
22 Ağustos 2016 Pazartesi 22:10

Sular da birşey var.içen rahatsız oluyor.normalinde hazır su içmezdik.ama 3 gündür hazır du içiyoruz.şimdi nasıl aramazsın rahmetliyi.nu içinde yatsın.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

a

batıkent sakini
22 Ağustos 2016 Pazartesi 22:05

2 gündür çeşmeden akan sular berbat.herkez isal.belediye yetkilileri lütfen bir çare

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aciklama

Olcay demiralay
22 Ağustos 2016 Pazartesi 21:40

Zehirleme yuzunden kapatilmasi iyi bisey fakat kapatilan is yerinin bildirilmemesi iyi bisey deil is yerini bildirin de insanlar iki gun sonra ayni yere gidip magdur olmasin.

32 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla