visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA BİR OKUL ÖNÜ !

ISPARTA'DA  BİR OKUL ÖNÜ !
15 Ekim 2015 Perşembe 10:13

Araçlar kırmızı ışıkta geçiyor,öğrencilerin can güvenliği tehlikedeKameralarımızı Anadolu Mahallesindeki Mustafa Şener İlkokulu önüne çeviriyoruz. Çünkü burada öğrencilerin can güvenliği tehlikede. Her gün kazayla burun buruna geliyorlar. Sebebi ise sürücülerin okul önündeki ışık kurallarını ihlal etmesi. Öğrenci velileri başta İl Milli Eğitim Müdürlüğü olmak üzere tüm kurumlardan bu sorunun çözülmesini istiyor

Kameralarımızı Anadolu Mahallesindeki Mustafa Şener İlkokulu önüne çeviriyoruz. Çünkü burada öğrencilerin can güvenliği tehlikede. Her gün kazayla burun buruna geliyorlar. Sebebi ise sürücülerin okul önündeki ışık kurallarını ihlal etmesi. Öğrenci velileri başta İl Milli Eğitim Müdürlüğü olmak üzere tüm kurumlardan bu sorunun çözülmesini istiyor.

Polis Göreve

Vatandaş
16 Ekim 2015 Cuma 10:59

Şu videoda bile bir sürü araç kırmızı ışık ihlali yapmış, polis bu videodan başlasın ceza yazmaya. Ardından özellikle okul önlerine kırmızı ışık kamerası koysun. Kırmızı ışıkta geçene anında fotoğraflı ceza. Milletimiz cezadan anlıyor malesef. Öncesine de yavaşlatıcı setlerden konulmalı.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kaza

veli
15 Ekim 2015 Perşembe 20:10

Cocuklarimiz cevre yolu gibi bir yolu geciyor okulun onundeki yolu gecerken korkuyor bizim tedbir almamiz icin illa bi misibet olmasi lazim o isik orda hicbir ise yaramiyor gorunmuyor zaten takan da yok o yol okul giris cikislarinda iki onemli kavsagin arasinda ve her tarafinda okul oldugu icin servislerin cokca gectigi bi yol anlatmakla bitmez ONLEM OLUMLU BIR KAZADAN ONCE ALINMALI polis degil biz bekleyelim olmazsa nazmiyenin onundeki gibi sabah aksam ve ogle bu kadar mi zor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
15 Ekim 2015 Perşembe 16:23

İşte bu kafalar yönetici seçiyor kendi kopyalarından. Onlarda ANKARA nın göbeğinde kanuni toplanan yüzlerin ölüm düzenini oynatıyorlar. Balık baştanmı kıçtanmı kokmuş. Bence bunları yoketmeli.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ceza

halk
15 Ekim 2015 Perşembe 14:43

bu kayıtlarla kırmızı şıkta geçenlerin hepsine ceza yazsınlar bak bidaha geçiyormu

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat

Veli
15 Ekim 2015 Perşembe 11:50

Kırmızı ışık var ama kimse dikkat etmiyor.Sebebi ise 1-ışığın görünürlüğü sınırlı,2-Işığın orada yaya geçidi işareti yok,Işıktan önce ve ışıktan sonra set olur,yaya geçidi işareti olur ise sürücüler için daha dikkat çekici olur diye düşünüyorum. Ayrıca Trafik polisleri de sadece Burjuva okulların orada değil de tehlikeli görülen diğer okulların önünde de görevlendirilirse faydalı olur diye düşünüyorum.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla