visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA BİR İLK

ISPARTA'DA BİR İLK
08 Temmuz 2014 Salı 17:20

ISPARTA'DA BİR İLK

Meşhur Erzurum Oltu Çağ Kebabı ISPARTA'DA

Ali Kurtay Zorlu'nun işletmeciliğini yaptığı Oltu Çağ Kebap Restaurant  Ispartalıların hizmetine girdi.

Erzurum Oltu'dan getirilen Meşhur İlhami Ustanın elinden enfes çağ kebap sizlerin hizmeinde. Mimar Sinan Caddesi Garanti Bankası yanında hizmete girdi  Oltu Çağ Kebap Restaurant açıldı.

Rezervasyon için telefon: 0541 962 00 32  - 0246 201 27 00

FACEBOOK SAYFASI

https://www.facebook.com/pages/ZORLU-CA%C4%9E-OLTU-Kebabi/681804168556366?notif_t=fbpage_fan_invite

CAĞ mı? ÇAĞ mı?

isim yanlışlığı
10 Temmuz 2014 Perşembe 15:49

Kebabın ismi işyerinde doğru ancak gazetelerde doğru yyazılmamış dikkatinize !!!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

lezzet güzel

vati32
09 Temmuz 2014 Çarşamba 13:17

ancak mekan çok küçük, insan sohbet ede ede yemek yemek yerine, bir an önce yiyip kalkayım diye düşünüyor. çünkü sağındaki solundaki masalarla çok içli dışlı yakın oturuyorsun

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilginç

musa
09 Temmuz 2014 Çarşamba 10:41

sadece erkekleremi hizmet edilio burada ayrıca tek bu yerimi var alt kat üst kat yokmu

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

iyi olmuş iyi

ömer
08 Temmuz 2014 Salı 18:45

gittim, tatdım, beğendim. mük****l. ayrıca pahalı olsa da ben ısparta'lının gitmeyeceğini düşünmüyorum zira ısparta'daki pahalı mekanlara bakarsak dolu dolu herkes etiket derdinde.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

:D

gurbetçi
08 Temmuz 2014 Salı 18:45

19 yıl ıspartada yaşadım şuan erzurumda okuyorum ıspartada tutacağını zannettmem

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok iyi

murat
08 Temmuz 2014 Salı 02:28

bugün iftarda oradaydım. Lezzet muhteşem, ustaları süper, hizmet çok kaliteli. Fiyat pahalıdır diye düşünmüştüm ama cağ kebabına göre fiyat da çok uygun. En güzel yanı mutfağı görebiliyorsunuz tertemiz. Her şey ince düşünülmüş çok belli. Umarım bu lezzet kalıcı olur.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tavuk döner

üç gün sonra
07 Temmuz 2014 Pazartesi 08:35

IIsparta'lı pahalı diye gitmez ve üç gün sonra iki lliraya tavuk döner satmaya başlar burası :)

15 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

kalıcı olsun

kalıcı olur umuduyla
06 Temmuz 2014 Pazar 20:07

ısparta hem ucuz ister hem iyi olsun ister , malesef bu iki tezat bir arada bulunmuyor.umarım ki bu iş yeri kalıcı olur , ısparta gibi bir yerde...çünkü ısparta dışarda milyar milyar harcar , kendi memleketinde 50 krş indirimli yere gider.

12 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

benim hayalimdi...

mehmet ali
06 Temmuz 2014 Pazar 15:30

cağ kebabını çok seven biri olarak sevindim...hatta para bulsam ben bile açmayı düşünüyordum...çünkü yok böyle bir lezzet...inşallah fiyatı da uçuk olmaz...!

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok iyi fikir

yılmaz sevgi
05 Temmuz 2014 Cumartesi 22:05

Ispartada olmayan ama özlenen ve aranan bir lezzet. Cağ kebabının müptelası çoktur. ıspartada böyle bir lezzetin olması çok sevindirici. Allah hayırlı müşteriler versin.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Harikasınız

HASAN ALİ
05 Temmuz 2014 Cumartesi 21:05

ne zaman şahir dışına çıksan çağ kebap arardım artı ıspartada

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı olsun

Mücahit ULUKAN
05 Temmuz 2014 Cumartesi 19:01

Sevgili Ali olmayan bir tadı Ispartaya getirmekle başarılı olacagına inanıyor,işyerinin bol kazançlı ve hayırlı uğurlu olmasını diliyorum.

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla