visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA BATTI ÇIKTI ÇIKIŞINDA FECİ KAZA...

ISPARTA'DA   BATTI ÇIKTI ÇIKIŞINDA FECİ KAZA...
18 Temmuz 2015 Cumartesi 01:57

ISPARTA'DA BATTI ÇIKTI ÇIKIŞINDA FECİ KAZA...

Isparta'da alt geçit çıkışı Iyaş AVM istikametinde saat 01:30 sıralarında meydana gelen kazada bir araç motora arkadan çarptı. Meydana gelen kazada yaralanan motosiklet sürücüsü olay yerinde sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırıldı.

Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

.

motorlular bizde trafikteyiz

oğuzhan bey
28 Temmuz 2015 Salı 08:48

bu trafikte motorlular da var. sizin verdiğiniz vergiyi bizde veriyoruz bu yollar arabaların olduğu kadar da motorlarındır. Allah rızası için motorlulara biraz saygı gösterin.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Polislerin bazıları trafik kurallarını bilmiyor kanısı hakim bende

Tarkan beyden ricamdır
19 Temmuz 2015 Pazar 15:48

kavşağa araç park edilmez.(şehiriçinde 5 metre) trafik ışıklarına 15 metre vesaire. Döner kavşakta yol hakkı döner kavşak içinde duran aracındır. Aksi belirtilmedikçe, şehir içinde maksimum hız 50.dir. kavşaklarda yavaşlamak zorunludur. DUR tabelası durulması gerektiği için konulur. Kırmızı ışıkta durulur. yeşilde geçilir. Çift sıra park edilmez. Elektrikli bisikletrde plaka, ehliyet, sigorta, vize, kask zorunludur (bkz ilgili yönetmelik 12 Temmuz 2013 tarih ve 6495 sayılı Kanun'un 13. Maddesi)

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartaya trafik polisi teşkilatı kurulmalı

Ispartaya trafik polisi teşkilatı kurulmalı
19 Temmuz 2015 Pazar 15:44

Ispartada trafik kurallarına uyulup uyulmadığı konusunda bazen birkaç üniformalı birileri oluyor. genelde böyle birkaç yerde. Mesela alt geçitte radar kontrolü yapılmış mı hiç? veya kavşaklara 5 metre, trafik ışıklarına 15 metre araç park edemez. bunun kontrolünü bir defacık bile yapan bir üniformalı memur olmuş mu? Fen lisesi önünde 50 tabelası var. Tabela ne işe yarar denetim yoksa. Belediyenin köşesinde 30 tabelası var ne işe yarar o tabela.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

trafik şube müdürlüğü kurulsun

ıspartalı
18 Temmuz 2015 Cumartesi 17:04

Ispartada trafik ekibi var mi merak ediyorum.Bu kadar başıboşluk olamaz.Kim dur diyecek.Emniyet md göreve.

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla