visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 01:31

ISPARTA'DA BAŞI BOŞ KÖPEKLER HALKI TEDİRGİN EDİYOR

ISPARTA'DA BAŞI BOŞ KÖPEKLER HALKI TEDİRGİN EDİYOR
01 Temmuz 2017 Cumartesi 02:53

ISPARTA'DA BAŞI BOŞ KÖPEKLER HALKI TEDİRGİN EDİYOR

Isparta’da son günlerde artan başı boş köpekler halkı tedirgin ediyor. Bomba 32 Haber Sitesi’nin daha öncede gündeme getirdiği başıboş köpekler ile ilgili herhangi bir çalışma yapılmaması vatandaşı isyan ettirdi. En çok şikayet ise Ayazmana Mahallesi’nden geliyor. Albayrak Caddesi’nde bulunan vatandaşlar başı boş köpeklerden dolayı şikayetçi olduklarını söylediler. 

Isparta'da kent merkezinde ve mahallelerde başı boş köpekler ile ilgili hergün yeni bir şikayet ekleniyor. Haber Sitemize günde yüzlerce yorum yazılıyor. 


 

 

köpekler

vatandaş
02 Temmuz 2017 Pazar 13:03

ıspartanın her yerinde var. arıyorsun belediyeyi hiç ilğilenmiyorlar. ilgilenilmesi için birinin ısırması mı lazım

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hd
01 Temmuz 2017 Cumartesi 23:33

yaşlı amca tavşanlı belediyesini arıyor ve köpek sorununu anlatıyor, youtubeden izleyin..

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Boş boş
01 Temmuz 2017 Cumartesi 21:19

İşiniz gücünüz köpek haberi şimdi ne zarar var bu hayvanların hayvan düşmanlığı yapmayın günah yahu şu sıcaklarda bir kap su vereceğinize anlamsız haber yapıyorsunuz daha Öncede benzer haber yaptınız ne ısırılma var ne saldırma var gelin 1 gün bakın şikayet edilecek olan hayvana taş atan tekme Eren insanlar mı yoksa derdi yaşamak olan hayvanlar mı

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartali
01 Temmuz 2017 Cumartesi 15:41

Birini ısırmasımı lazim toplanması icin?

2 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

01 Temmuz 2017 Cumartesi 14:38

Yapılıyor denilen hayvan barınağı olur da bir gün biterse oraya taşınabilir sokak hayvanları

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mustafa Kayan
01 Temmuz 2017 Cumartesi 13:07

Haber yapanlardan Allah razı olsun. Yetkililer görmürmüyor duymuyor. Sağolsun hayvanseverlerde yeme içme tedarikcisi olunca hayvanlar gitmiyor. Ama hayvanların bazılarında deri hastalıkları var ortalık mikrop yuvası. Hadi amladık besliyorlar birde yeşil alanlara insanların oturduğu yerlere yiyecek bırakıyorlar. Ortalık çöplük gibi.

5 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gül
01 Temmuz 2017 Cumartesi 12:43

Diğer mahallelerde de aynı sorun bunlara bir çare bulunmalı

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Büyük şeher olcaz
01 Temmuz 2017 Cumartesi 11:13

Cunur yenisehirin görüntülerinde bu resimden farksiz belediye gözünü kapatmis ama bu is çok zir olacak bir kopek 9 daguruyor senede iki *9 :18 gerisini başkan dusunsun birde pitbull cinsi köpekler dolasiyir bu haber ihbardir birisine zarar gelirse belediye belki haturlar inşaallah seçime kadar sorun cikmaz dedigini duyar gibiyim baskanin :):):)

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rahat Bırakın

Vatandaş
01 Temmuz 2017 Cumartesi 10:39

Dokunmayın Şabanıma Gariptir. Dokunmayın Şabanıma öksüzdür.Tekzen veya Diğer marketlerden bir torba köpek mamamsı alın ve kenar köşe bir kaç yere dağıtın. Yanınada bir kap su koyunHenüz hastahanelere köpek ısırmasıyla gelen olmadı. Demekki zararsız bu hayvancıklar.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Antiköpek
01 Temmuz 2017 Cumartesi 10:24

Çünür der susarım

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta
01 Temmuz 2017 Cumartesi 09:44

Hayvan hakları derken,,insanların yaşam hakları gasp ediliyor.Başıboş köpek işi yaşam alanlarında sorun,belediyemizin ellerinden öperler..

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halıkent sakini
01 Temmuz 2017 Cumartesi 08:53

Evet Halıkent li olarak oldukça maduruz, çoçuklsrıda kovalıyor lar, elimize çoğu zaman taş alıyoruz ,en kısa zamanda çözüm istiyoruz,birde belediye başkanı mız ayazmana parkını biraz daha güzelleştirirse çok memnun kalırız , insanlar yakın diye hep buraya geliyor ama bakım dan şikayetçi ilginize şimdiden teşekkürler

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

barınak

barınak
01 Temmuz 2017 Cumartesi 08:25

koç tepe yolu üzerin deki hayvan barınağı bir türlü bitirilemiyor basın biraz ilgilen sinde lütfen başı boş dolaşan hayvanların da bir evi olsun.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kisir
01 Temmuz 2017 Cumartesi 08:15

Köpekler kısırlaştirilmiştir bisi olmaz

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık o garip canlara
01 Temmuz 2017 Cumartesi 04:44

Ispartada bu kadar hayvan düşmanı olması üzücü..

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halikent esnafı
01 Temmuz 2017 Cumartesi 04:42

Köpeklerin ne zararı olucak zaten aç ve susuzlar onlarda allahın kulları onları yerlerinden etmek günahtır.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Töngeli
01 Temmuz 2017 Cumartesi 04:25

Mehmet tönge mahallesinde akşam sokağa çıkılmıyor her yerde başı boş sahipsiz ve saldırgan köpekler bakkala zor gidiyoruz 4-5 köpek saldırıyor. Hayvanları sevelim koruyalım tabii ki ama bunu belli alanlarda yapalım ya da zararsız olanlar sokakta kalsın çoluk çocuk sokağa çıkamıyor, 2 gün önce birisi ısırıldı.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

MAHALLESİ

ANADOLU
01 Temmuz 2017 Cumartesi 03:27

Anadolu mahallesi de aynı dertten muzdarip!

12 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla