visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA AVUKAT FETÖ/PDY'DEN TUTUKLANDI

ISPARTA'DA AVUKAT FETÖ/PDY'DEN TUTUKLANDI
20 Haziran 2017 Salı 17:25

ISPARTA'DA AVUKAT FETÖ/PDY'DEN TUTUKLANDI

ISPARTA'DA FETÖ/PDY terör örgütüne yönelik sürdürülen soruşturma kapsamında gözaltına alınan Isparta Barosu avukatlarından Bilal Habeş Özcan tutuklandı. 

Isparta Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince geçtiğimiz günlerde yapılan operasyonda gözaltına alınan Avukat Bilal Habeş Özcan, emniyetteki ifadesinin ardından bugün adliyeye sevk edildi. Avukat Özcan çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.

HIRSIZLAR

BAYKUŞ
21 Haziran 2017 Çarşamba 12:32

SORULARI ÇALIP BİR MEVKİYE GEL SONRADA ADALET ARA.

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

adam maraşlı ıspartada avukatlık yapıyor

cemal
21 Haziran 2017 Çarşamba 11:39

halitin büroda çalıştı. maraşlı , ıspartada avukatlık için hiçbir nedeni yok. üniv arkadaşları azılı diyor. kalkmış birisi başarı kıskanılır diyor.not: bu şahıs sdü de kimin gözetiminde yüksek lisans yapıyor?

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla