visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 17:49

ISPARTA'DA ASKERLİK YAPAN ÜÇÜZ KARDEŞLERE SÜRPRİZ

ISPARTA'DA ASKERLİK YAPAN ÜÇÜZ KARDEŞLERE SÜRPRİZ
18 Haziran 2017 Pazar 13:32

ISPARTA'DA ASKERLİK YAPAN ÜÇÜZ KARDEŞLERE SÜRPRİZ

JANDARMA Genel Komutanlığı, Babalar Günü dolayısıyla Isparta İl Jandarma Komutanlığı'nda görev yapan üçüz kardeşlerle babası Hüseyin Girgin'e ziyaret sürprizi yaptı.
Jandarma ekipleri, Muğla'da yaşayan asker babası Hüseyin Girgin'i Isparta İl Jandarma Komutanlığı Bakım ve Onarım Takım Komutanlığı'nda görevli üçüz oğulları Hasan, Hüseyin ve Mustafa'yla buluşturmak üzere Isparta'ya yolcu etti. 

Babalarının geleceğinden habersiz askerler görev başındayken, Hüseyin Girgin, Jandarma eşliğinde bir araç içerisinde oğullarının yanına geldi. Arıza yaptığı söylenen aracı kontrol eden üçüz askerler, araçtan inen babalarını görünce şaşkınlığını gizleyemedi. Oğullarını kucaklayan asker babası Hüseyin Girgin ise gözyaşlarını tutamadı.





babalar g günü

wwwww
19 Haziran 2017 Pazartesi 13:10

jandarma alay komutanlığına ne kadar teşekkür edilse azdır . böyle bir babalar gününde vatan bekçiliği yapan askerlerimize büyük bir süpriz yapmışlar bir vatandaş olarak çok sevindik.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
18 Haziran 2017 Pazar 20:15

İl jandarma komutanlığına teşekkür

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
18 Haziran 2017 Pazar 18:02

Zehirlenen askerlerimizin hesabını kim verecek halk uyuyor uyuyanlar gün gelip ucu size de dokunacak. Devlet buna göz yumuyor

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ramo
18 Haziran 2017 Pazar 15:42

Duygulandirdiniz.Allah yavrularinin acilarini gostermesin cumleye yarabbi.

20 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla