visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA AKIL ALMAZ KAZA

ISPARTA'DA AKIL ALMAZ KAZA
29 Kasım 2016 Salı 11:17

ISPARTA'DA AKIL ALMAZ KAZA

ISPARTA’DA iki otomobilin çarpışması sonucunda meydana gelen kazada sürücüler hafif şekilde yaralandı. Kaza sırasında park halinde bulunan başka bir otomobilde hasar gördü.

Dün gece saat:02:30 sıralarında Halıkent Mahallesi’nde meydana gelen trafik kazasında iki lüks otomobil kafa kafaya çarpıştı. Kazada sürücüler hafif şekilde yaralanırken, hastaneye kaldırıldı.  Kazada kafa kafaya çarpışan 2 otomobil yol kenarında park halindeki bir başka otomobile daha çarptı. 

dikkatsizlik

vatandaş
29 Kasım 2016 Salı 14:45

gece park halinde kı iki aracı perte çıkarmış

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

özsoy

murat
29 Kasım 2016 Salı 13:13

adamlar koskoca meydanlıkta kaza yapmış demkki gözlerinin önünü görecek halleri yoktu. bi daha burda tofaşcılara laf edenin.

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

özsoy

MURAT
29 Kasım 2016 Salı 13:07

bu araçlar Tofaş olsaydı yine bu şekildemi olurdu haberin içeriği ve burda yorum yapanların düşüncesi demekki her tipte modelde araçlar kaza yapabiliyor önemli olan şöförün şöför olması

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Lüküs hayat

serdar
29 Kasım 2016 Salı 12:36

Öncelikle Ispartamızda eskisi gibi döküntü araba pek yok hepsi lüx veya kaliteli araba ,Ey insanlar altınızdaki araba kul yapısı ne olursa olsun kullanan insan ,behey kendini lüx arabaya binince söför sanan arkadaşlar trafik kurallarına uymazsanız altındaki araç sonuçta teneke ve plastik size ve etrafınıza zarar verir, akıllı olun ki zarara uğramayın

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Lüks olunca

Ali Dinç
29 Kasım 2016 Salı 11:19

Araçlar lüks olunca kazanın şekli, zararı veya toplumsal etkisi mi değişiyor. Lüks merakınız anlaşılır değil.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla