visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA AKIL ALMAZ KAZA

ISPARTA'DA AKIL ALMAZ KAZA
12 Ekim 2016 Çarşamba 13:14

ISPARTA'DA AKIL ALMAZ KAZA

ISPARTA'nın Şarkikaraağaç İlçesi'nde otomobille minibüsün çarpıştığı kazada 2 kişi yaralandı.

Kaza, saat 15.00 sıralarında Şarkikaraağaç Dr. Sadettin Bilgiç Devlet Hastanesi karşısında meydana geldi. 36 yaşındaki Hanife Yıldırım'ın kullandığı 32 SL 047 plakalı minibüs U dönüşü yaptığı sırada 18 yaşındaki Bilal Takı'nın kullandığı tescilsiz motosikletle çarpıştı. Çarpmanın şiddetiyle savrulan motosiklet sürücüsü ve arkasında oturan Muhammet Zahit Kocakafa, park halindeki bir aracın üzerine düştü.

Kazayı görenlerin ihbarı üzerine gelen sağlık ekiplerinin müdahale ettiği 2 yaralı, hastaneye götürüldü.

Hasan UĞUR/ŞARKİKARAAĞAÇ 

duster

Orcun
13 Ekim 2016 Perşembe 08:27

Bu sabah saatlerinde yolda seyir halinde iken sağ tarafımda tır var ortasındayım arkamdaki araç sürekli sellektör yapıyor ama sağımda tır var arabamın hız kapasitesi düşük ilerde tırı geçtim ve arkadaki araç yanımdan geçerken görmüyormusun tırı dedim birde baktım aracını önüme kırmazmı kaza yapıyordum topladım direksiyonu BEYAZ DACİA DUSTER 32 FN 641 bu vatandadşa dikkat edin.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

trafik

vatandas
13 Ekim 2016 Perşembe 08:23

ısparta sehir merkezinde en çok kural ihlali yapanlar şehiriçi otobüsler. bir duraga girişleri var emniyet şeridi olan duble yolda geriye sadece tek şerit kalıyor. duraktan cıkıyorlar yine aynı diger araçların üzerine kırıyorlar. emniyet bu konuyla ilgilenmeli. sivil araçla trafiğe çıkıp gereğini yapmalı.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kurallara uymazlar!!

Sülo
12 Ekim 2016 Çarşamba 16:47

Motosikletin plakası yok,kullananın ehliyeti,kaskı yok.Tüm suç motosik sürücüsünde.Ispartada sinyal vermeyen çok sürücü var..O arabadaki sinyali bir tarafına sok diye mi koydular kardeşim...

2 Beğendim
3 Beğenmedim