visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA AKIL ALMAZ KAZA

ISPARTA'DA AKIL ALMAZ KAZA
17 Eylül 2016 Cumartesi 11:28

ISPARTA'DA AKIL ALMAZ KAZA

Gökçay Kavşağı’nda bir araç sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu yolun yanında bulunan bir ağaca çarparak durabildi. Meydana gelen kazada araç içinde bulunan 4 kişi yaralandı.

 

 

ezikler

yezitler
18 Eylül 2016 Pazar 12:56

kuş serisimi yoksa kuş beyinli işimi makarna kömür zihniyetimi. Bu işe ne ALLAH ne şeytan işi demeyin.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hurdalık

Sarı mustafa
17 Eylül 2016 Cumartesi 21:25

Bu tür araçların ve modifiye olmuş muayinesi olmayan araçların hepsini tirafikten men etmek gerekir bu doğanlar şahinler slx ler hepsi ölüm makinası hiç bir güvenliği yok eksozları açıp yan yan yükses müzikle geziyor öl****i mücize olmuş allah ailelerine bağışlamış üzücü insan hayatının çok ucuz olduğu trafik canavarının biran bile ayrılmadığı ülkemizde maalesef bunları yaşıyoruz hepsi genç bunların yazık 4 çocuk 4 can yapmayın gençliğinizi harcamayın önünüzde daha çok yıllar var biraz dikkat

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hımmm???

Gercek mi
17 Eylül 2016 Cumartesi 16:15

Trafik cezalarının bir bir kaldırıldığı, hız sınırının olmadığı, modifiye aracın serbest olduğu, tuvturk dıye bır kurumun ne işe yaradığı bılnmediği, ötv yuzunden herkesın samandan yapılma arabalara binmek zorunda kaldığı ama herkesin tepkısız ve mutlu olduğu bır ulkenin , araba cenneti olan bir şehrinde sıradan bir gün .... Sıradan bir olay....!!!!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biktık

Evet
17 Eylül 2016 Cumartesi 13:11

Dün akşam Isparta otogar civarında 07 plakalı siyah Honda cıvıc ve volksvagen marka iki araç trafiği alt üst eder vaziyette Drift atıyorlar ve herkesi tehlikeye atıyorlardı. Yetkililere duyurulur. Bir dahaki sefere plakalarını tam alıp ilan edeceğim. Önlem alınmazsa Can'lar yakacaklar.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hakimiyet zor ama

sparta
17 Eylül 2016 Cumartesi 12:52

kaza yapanlarin sosyal medya hesaplarini incelerseniz kazanin neden oldugunu anlamak zor degil...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bıktık

yeter
17 Eylül 2016 Cumartesi 11:52

bu kazanın nedenini bilmiyorum ama genel olarak yeter artık ya BIKTIK !!! ısparta emniyetinin bu işe el atması gerekiyor artık!!! dengesiz dengesiz araç kullanıyorlar, drift atıyorlar, sürat yapıyorlar. ben vatandaş olarak günde 5 kere drift atanlarla karşılaşıyorum. devletin tüm yetkilileri bu işe el atmalı. ağır hem de çok ağır cezalar verilmeli bir daha ömürleri boyunca trafiğe çıkarılmamalılar. bıktık şehrin apaci beyinsiz yaratıklarından!!! ibretlik cezalar verilmeli!!!

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla