visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA ADLİYEYE İŞTE BÖYLE GETİRİLDİLER

ISPARTA'DA ADLİYEYE İŞTE BÖYLE GETİRİLDİLER
15 Ağustos 2016 Pazartesi 13:11

ISPARTA'DA ADLİYEYE İŞTE BÖYLE GETİRİLDİLER

Aralarında eski Rektör Hasan İbicioğlu ile akademisyenler ve işadamlarının da bulunduğu 51'i tutuklu toplam 130 sanıklı FETÖ/PDY davasında ilk duruşma başladı.

SANIKLAR İŞTE ADLİYEYE BÖYLE GETİRİLDİ











Igsiad

Paralel
15 Ağustos 2016 Pazartesi 22:51

Sayın Savcılar, Alper Bayhanin başkanı olduğu igsiad hakkında araştırma yaparsanız, yönetim kurulundaki paralelcileri, rantcilari, belescileri tespit eder, kripto cemaatçiler le karşılaşırsınız. Alperin yerine o koltuğa oturan Uğur, zaten baş fethullahci, derneği iş gezisi diye pensilvanyaya ****üren de kendisi, şimdi boy boy fotoğraf yayınlıyor twitter'da, birdenbire vatansever kesildi ama uğuru bilen biliyor İspartada ama insanlar korkudan bildiğini söyleyemiyor.

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

MAZLUMUN AHI

ısparta
15 Ağustos 2016 Pazartesi 22:17

sizler konukevinde çalışanlara gelen kadroları hak etmeyenlere dağıtırken iyiydi... gelip oradaki bütün çalışanlara kafa tutuyordunuz. Allah'ın adaleti o kadar büyük ki işte alama mazlumun ahını çıkar aheste aheste bunlar daha iyi günleriniz... Şehit cenazesinin törenine katılıp, İbicioğlu daha tören bitmeden müzik orkestrasını konukevine gönderip, Şehit'in o tertemiz vücudu daha toprakla buluşmadan gelip çalgılı çengili eğlence yapıyordunuz... Allah'ın adaleti işte...

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

noldu

ıspartalı
15 Ağustos 2016 Pazartesi 21:03

Gözaltına alınırken pişmiş kelle gibi sırıtıyordunuz noldu hesaplarınız tutmadı dimi.beter olun

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Günah

Yazık
15 Ağustos 2016 Pazartesi 19:52

Alper bayhan gibi MHP ye yıllarca gönül vermiş dürüstlüğü efendiliği ile bilinen bir insanın düştüğü duruma bakın. İnşallah tez vakitte adalet yerini bulur. Vatansever insanlar terör ile yargılamaktan kurtulur...

11 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yamyamlar

Savlu
15 Ağustos 2016 Pazartesi 18:56

Ispartada daha fazlası var bunlar yediği kaba işeyen hainler bunların abileride var yakında oda bunlara katılcak inşallah

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aheste aheste çıkar

etme bulma dünyası
15 Ağustos 2016 Pazartesi 17:59

şenolup bahçıvanlık yapıp çarık giyincebaşagelip değirmen misalı döner herkeskim yok kim var dersen olmuş herkes dönekkorktuğundan meydan meydan gezip selfile çekerbilmezki ibne bir gün diz çöker.Allah Allah diye cebine indirdikleri paralar olmuşavm, arsa, hisse, rant, din iman neredekabesi usa peygamberi fetoş kitabı dolar.cenneti fetoşun iç çamaşırında sanan münafıklar.alırsan elinden bilimi, eğitimi kaybolur insan.dini alet edip para kazanmak isteyen yobazlar.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

baş paralel

ahmet can
15 Ağustos 2016 Pazartesi 17:18

bunların başı bahittin nerde.neden hala işlem yapılmıyor.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

...yaa işte böyle İBİCİOĞLU efendi :)

Mazlum
15 Ağustos 2016 Pazartesi 16:49

Hak etmeyenlere verdiğin o kadrolar, suçsuz yere sürdüğün o kimselerin ahı nasıl da tuttu değilmi? Ama dur daha bitmedi yaptığın haksızlıkların hesabını tek tek vereceksin; bu dünyadan sonda diğer dünya da var sırada. Seni Zebanilerin kolunda cehendeme de böyle gidişini göreceğim inşallah. Allah sana ve senin gibi devlet-millet düşmanlarına gani gani lanet etsin emi.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

iftira değil

çok doğru
15 Ağustos 2016 Pazartesi 16:35

yeni değil iki üç sene önce gittim bu adem demiralay ın sigorta şirketine ads sigorta ya gitmiştim. çalışanlar maşallah sanki bedava iş yapıyorlar suratlar beş karış bir defa birşey sorsan ikincisini sormaya korkuyorsun.ilgi alaka yok.kızdım çıktım.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Evet duydum

Nmn
15 Ağustos 2016 Pazartesi 16:27

Senin için öyle diyorlar (...) yazan şahısa

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bakım iyi herhalde

bakım iyi herhalde
15 Ağustos 2016 Pazartesi 16:03

alp..er bey maşallah bakım iyi herhalde.bıyıklar bırakılmış.yeni tarz olmuş.bayağı kilo almış.yurdışına gidilcek gidermiyiz.vay vay

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

...
15 Ağustos 2016 Pazartesi 16:00

hiç duydunuzmu bu cümleyi.. anası bir babası binyüzonbir.

43 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

asas

asas
15 Ağustos 2016 Pazartesi 15:59

tek kelime ile bunlar hay..vanın pisliği

35 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

...
15 Ağustos 2016 Pazartesi 15:58

şunların suratına baksana insan demeye bin şahit lazım.a...di şeref..ler

52 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇOK YAZIK

YAZIK
15 Ağustos 2016 Pazartesi 15:57

FETÖDEN TUTUKLU OLAN ESNAFLARA HALADA DESTEKLEYENLER VAR.NEDEN DERSENİZ ADE..M DEMİR..ALAY A AİT OLAN 6 MART CADDESİNDEKİ HALI SARAYININ KARŞISINDA DURAĞIN ARKASINDAKİ ADS.. SİGORTA ŞİRKETİ VAR.HER AN DOLU OLUYOR.YANİ BUNU ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL.ASLINDA BURDAN HİZMET ALANLARIDA SİGORTA YAPTIRANLARIDA İYİ SORGULAMAK LAZIM.YAZIK BU ÜLKE BİZİM.ŞEREFSİZ FETÖNÜN DEĞİL.

142 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

DESTEKLEYENLER VAR.

HALADA
15 Ağustos 2016 Pazartesi 15:57

FETÖDEN TUTUKLU OLAN ESNAFLARA HALADA DESTEKLEYENLER VAR.NEDEN DERSENİZ ADE..M DEMİR..ALAY A AİT OLAN 6 MART CADDESİNDEKİ HALI SARAYININ KARŞISINDA DURAĞIN ARKASINDAKİ ADS.. SİGORTA ŞİRKETİ VAR.HER AN DOLU OLUYOR.YANİ BUNU ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL.ASLINDA BURDAN HİZMET ALANLARIDA SİGORTA YAPTIRANLARIDA İYİ SORGULAMAK LAZIM.YAZIK BU ÜLKE BİZİM.ŞEREFSİZ FETÖNÜN DEĞİL.

84 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eksikler nerede?

Vatandaş
15 Ağustos 2016 Pazartesi 15:56

Bu fotoğraf karelerine girmeyi çoktan hakeden, hala Isparta sokaklarında hava atanlar alınmadan, adaletli davranıldı diye kimse iddia etmesin. Meydanlarda şov yapan, sosyal medyada boy boy fotoğraf paylaşan, ama Amerika'yı su yolu yapan namussuzlar nerede? Igsiad a, Alper'in yerine başkan olan uncu, kaç defa Pensilvanya'ya gitmiş, çıksın açıklasın, her seçim öncesi Amerika'da kimden icazet istemiş,koskoca derneği bile alet ettiler cemaat işlerine, yazıklar olsun hepsine.

28 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çukur yaratıklar

Hoca
15 Ağustos 2016 Pazartesi 15:16

Bunlara alçak bile denmez, o bile bi seviye göstergesi, dense dense çukur denilir bu hain sürüsüne. Amerikanın köpeği olmuşlar, hiç utanmıyorlar.yüz kalmamış ki bunlarda senelerce takiyye, tedbir diye diye kılıktan kılığa girmekten kılıksız, karaktersiz olmuşlar.Elbette son nefese kadar tevbe kapısı açıktır ama bunlar ALLAHA değil kendini mehdi sanan şarlatana iman ediyorlar.Kendisi himmete muhtaç dede, kime himmet ede.Tükürecem de tükrüğe de yazık.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorum

Bay
15 Ağustos 2016 Pazartesi 15:13

İlahiyat ın dekanı kankan Bahaeddin nerede sattığı seni,ya hayat böyle işte ilahiyatçı olup zalimlik yapar adamlarına kadroları verirken ahını aldıkların hem bu dünyanı hem ahiretini mahvettin gerizekalılar o kadar ilim boşuna okumuşsun bir münafık,sebataycı şerefsiz ilkokul mezunu hain fetoş hepinizi tasmalı köpek gibi peşine taktı yine uyanmadınız çok bilmiş kibir ve gurur yedi sizi. O korkusunu gizlemek için yavşak gülüşleri ne demeli.

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla