visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA ACILI BABADAN SİTEM

ISPARTA'DA ACILI BABADAN SİTEM
13 Aralık 2016 Salı 08:53

ISPARTA'DA ACILI BABADAN SİTEM

Yalvaç ilçesinde yaşayan 2 çocuk sahibi Kaleli ailesinin 7 buçuk aylık ikiz bebekleri anne karnında öldü. Isparta’nın en büyük ilçelerinden biri olan Yalvaç’ta yeterli düzeyde uzman hekim olmadığını iddia ederek, tepki gösteren acılı baba “Bizim canımız yandı başkalarının acı çekmesini istemiyorum” dedi.

hiç yok

mamut
13 Aralık 2016 Salı 17:30

sayın yetkililer insanların değeri sizlerin yanında hiçmi değeri yok yalvaçta anne karnında bebek ölür ilçelerde hastane yaparsınız içinde doktor yok bilhassa senirkentte zamanla reçete yazdıracağın uzmandan geç pratiksıyen bile yok mikrofonu eline alan biz sağlıkta çağ atladık dersiniz bu sizin çağınız

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ramazan
13 Aralık 2016 Salı 13:29

Yıl olmus 2016 yalvac gibi ispartanin en buyuk ilcesinde dogum doktoru yok. Bu ayıp da size 100 yil yeter sayin yetkililer. Biraz empati kurun sizin de colugunuz cocugunuz var!

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ş.Karaağaç

AHMET DEMİR
13 Aralık 2016 Salı 12:41

Şarkikaraağaç'ta Dahiliye uzmanı (Başhekim) ve Çocuk Hastalıkları Uzmanı dışında hiç bir uzman hekim yok. Hastanenin kapısına kilit vurulsa yeridir.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla