visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 11:43

ISPARTA'DA AÇIĞA ALINAN EMNİYET MÜDÜRLERİN İSİM LİSTESİ

ISPARTA'DA AÇIĞA ALINAN  EMNİYET MÜDÜRLERİN İSİM LİSTESİ
06 Ağustos 2016 Cumartesi 16:19

ISPARTA'DA AÇIĞA ALINAN EMNİYET MÜDÜRLERİN İSİM LİSTESİ

Isparta Emniyet Müdürlüğünce FETÖ'nün darbe girişimine ilişkin sürdürülen soruşturmada gözaltı alınan 42 emniyet personeli arasında yer alan emniyet müdürlerinin isimlerine ulaşıldı.

Rektor

....
08 Ağustos 2016 Pazartesi 12:02

Rektor ilker carikci ve aziz bayrak Paralelin ust akli masonlarin is birlikcileri

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

temizlk yapılsın...

goca Hasan.
07 Ağustos 2016 Pazar 15:24

Her memur kendi çalıştığı iş yerindeki-kendi kurumundaki fetocuları EMNİYETE-VALİLİĞE-SAVCILIĞA-BİMER ' E-CİMER'e telefonla,internetten veya yazılı olarak bildirelim,her memur bildirsin ki fetocular devlet kurumlarından temizlensin.Bildirmekten kimse korkmasın, çünkü bildiren kişiler açıklanmıyor ve devletimiz para ödülü bile veriyor.Fetonun okullarında çocuklarını okutanlar neden açığa alınmıyor???Yoksa onlra sıra gelmedi mi?

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetocuları bildirelim,korkmayalım !!!

Hasan.
07 Ağustos 2016 Pazar 14:46

her memur kendi çalıştığı iş yerindeki-kendi kurumundaki fetocuları EMNİYETE-VALİLİĞE-SAVCILIĞA-BİMER ' E-CİMER'e telefonla,internetten veya yazılı olarak bildireli,her memur bildirsin ki fetocular devlet kurumlarından temizlensin.Bildirmekten kimse korkmasın, çünkü bildiren kişiler **** tutuluyor ve devletimiz para ödülü bile veriyor.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla