visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 11:46

ISPARTA'DA ACI HABER DARIDERESİ GÖLETİNDE BOĞULMA

ISPARTA'DA ACI HABER DARIDERESİ GÖLETİNDE BOĞULMA
07 Haziran 2017 Çarşamba 12:32

ISPARTA'DA ACI HABER DARIDERESİ GÖLETİNDE BOĞULMA

ISPARTA'da Darıderesi Göleti'ne ait dolu savaktaki tahliyehavuzuna düşen 12 yaşındaki Yunus Emre Doğan kaybolurken, 10 yaşındaki FurkanSume işçiler tarafından kurtarıldı. Suda kaybolan çocuğun bulunması içinçalışmalar sürüyor.

Olay, saat 11.30 sıralarında kent merkezine 6 kilometreuzaklıktaki Darıderesi Göleti yakınlarında meydana geldi. Darıderesi Köyü'ndeoturan Yunus Emre Doğan, 11 yaşındaki Arif Karakoç ve Furkan Sume, balık tutmakiçin göletin yakınında bulunan ve fazla suyun tahliyesi için oluşturulan dolusavak havuzuna gitti. Burada balık tutmaya çalışan çocuklardan Furkan Sume veYunus Emre Doğan yaklaşık 6 metre derinliğindeki suya düştü. Arkadaşlarınındüşmesi üzerine Arif Karakoç bağırarak çevreden yardım istedi. Yakındakişantiyede çalışan işçiler Arif Karakoç'un bağrışlarını duyarak olay yerinegeldi. İşçilerin suda çırpınırken gördüğü Furkan Sume kurtarılırken, Yunus EmreDoğan gözden kayboldu.

İşçilerin 112 Acil Çağrı Merkezi'ne durumu bildirmesiüzerine olay yerine AFAD, jandarma ve sağlık ekipleri sevk edildi. İlkmüdahalesi yapılan Furkan Sume, ambulansla götürüldüğü Isparta ŞehirHastanesi'nde tedaviye alındı. Arif Karakoç da önlem amaçlı aynı hastaneyegötürüldü.

 

Suda kaybolan Yunus Emre Doğan'ın bulunması için Antalya'dandalgıç ekipleri beklenirken, havuzdaki suyun tahliyesi için IspartaBelediyesi'ne bağlı itfaiye ekiplerinden yardım istendi. İtfaiye ekipleri sumotoruyla havuzdaki suyu tahliyeye başladı. Olayı haber alıp gelen aileler isefenalık geçirdi.

Hayat malatyalı
07 Haziran 2017 Çarşamba 17:00

Belki de ailesinden sonra en çok biz uzulduk yunus emre benim sınıf arkadaşım ilk baslarda hepimiz saka olduğunu düşünmüştük sonra öğretmenimiz ve müdürümüz baraja gittiler yakından takip için ben bugün okula gitmemistim sonra beni bi arkadaşım aradı hayat yunus öldü diye inanmadim sonra bu haberle karşılaştım sonra bi telefon daha geldi hayat öğretmenimiz yunusun cesedinin bulunduğunu söyledi diye.... Allah rahmet eylesin kardesim

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

taziye

ali
07 Haziran 2017 Çarşamba 14:22

Allah rahmet eylesin. Allah rahmetli Yunus Doğan'ın ailesine sabr-ı cemil versin.

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

semra
07 Haziran 2017 Çarşamba 13:42

Rabbim çok acı.....

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kizgin
07 Haziran 2017 Çarşamba 13:33

Ya ben bu annelere evde ne isiniz var takip edin su cocuklarinizi madem bakamiyacaksaniz dogurmayin yazik degil mi ya hava cok sicak sanki.biraz ilgi biraz egitim sart.

12 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla