visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA 7 İŞ ADAMI TUTUKLANDI!

ISPARTA'DA 7 İŞ ADAMI TUTUKLANDI!
17 Ekim 2016 Pazartesi 23:17

ISPARTA'DA 7 İŞ ADAMI TUTUKLANDI!

IYAŞ YÖNETİM KURULU BAŞKANI FETÖ’DAN TUTUKLANDI

ISPARTA’da IYAŞ Park Alışveriş Merkezi Yönetim Kurulu Başkanı Bahattin Şenol ve 6 iş adamı FETÖ/PDY örgütüne “Himmet” adına altında finansal destek sağladıkları gerekçesi ile tutuklandı.

15 Temmuz darbe girişiminin ardından Fetullahçı Terör Örgütü’ne yönelik sürdürülen soruşturma kapsamında geçtiğimiz Perşembe günü IYAŞ Yönetim Kurulu Başkanı ile çok sayıda iş adamı gözaltına alınmıştı.Emniyet’te 3 gün süren ifadelerinin ardından bugün savcılığa sevk edilen aralarında Bahattin Şenol’un da bulunduğu 7 iş adamı tutuklanma talebiyle mahkemeye sevk edildi. Şenol ile birlikte Mehmet Ali Işık, Mustafa Yaşar Sarman ve Hasan Telli, İrfan Boztepe, Mehmet Tokay, Mustafa Karatuğ tutuklanırken,Adnan Soylu savcılıkça, Belediye Meclis Üyesi Salim Güntaç ise mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Diğer iş adamlarının ise mahkemede işlemlerinin devam ettiği öğrenildi. 

ısparta

Hz
22 Ekim 2016 Cumartesi 10:08

Burada yorumlarda bunları savunanlarıda araştırın laf konduramayanlar var sebeblerini açıklasınlar. Herkes rahatça savunuyor ama akıllı olun bizi bulamazlar gibi bir düşünceye kapılmayın sakın

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Örgüt

Karahanlı
22 Ekim 2016 Cumartesi 10:01

Vurun kelleleri gitsin. Yatacak mezarları yok bunların yıllarca ıspartanın kanını sülük gibi emdiler.. Dikili taşları yok şöyle bakıyorumda fetö örgütüne bağlı olupta maddi durumu kötü olan hepsi zengin oldular özellikle genç kısımlar, biranda yükseldiler nasıl olurda yıllarca çalışanlar alnının teriyle para kazananlar lüx yaşam süremez ama bunların hepsi hayatlarını krallar gibi yaşadılar. Allah yürü ya kulum derde bu kadarı fazla İnlerine gireceğiz Çok söz yalansız, çok para haramsız olmaz...

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

MÜSLÜMAN CALISKAN OLMALI?

vatandas
22 Ekim 2016 Cumartesi 00:38

IMAMLARIN MAAS ALMADAN VE HIC BIR ISTEDE CALISMASINI ISTEMIYEN SAHIS! EVET BIRDE VAKITLERININ BÜYÜK BÖLÜMÜNÜ CAMIDE GECIRSINLER ISTIYORSUN! PEKIII BU IMAMLAR INSAN ÜSTÜ VARLIK FALANMI ZANNEDIYORSUN; HER INSAN GIBI ONLARINDA YASAM GIDERLERI OLACAGINA GÖRE SENMI GIDERECEKSIN ONLARIN IHTIYACLARINI YOKSA; IMAMLIGIN YANISIRA DILENCILIKMI YAPSINLAR ? ALLAH RASULÜ HEM ISLAMIYETI YAYMIS HEM CALISKANLIGIYLA ÜMMETINE GÜZEL ÖRNEK OLMUSTUR; COBANLIK, TICARETLE UGRASMIS, CAMI INSAASIN vb CALISMIS............

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hak yerini bulur

hak yerini bulur
19 Ekim 2016 Çarşamba 14:13

hak yerini bulur

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hissedar
19 Ekim 2016 Çarşamba 04:03

Iyaşa nolucak yönetimdeki geri kalanlar nezaman Alınacak hepsi Sefa sürüyorlardı bu yönetimdekiler bukadar hisseleri nasıl aldılar acilen kayyum atanması Lazım bakalım neler çıkacak neler kirli çamaşırlarınızın dökülmesi yakındır.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartalj
19 Ekim 2016 Çarşamba 00:24

Dondurmaci irfan beter ol senden aldigim dondurmalar haram olsun sutculerli

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

AHHHHH

MURAT
18 Ekim 2016 Salı 22:07

FDS

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DİYANET UYANMA VAKTİ

müslüman
18 Ekim 2016 Salı 19:47

MEDİNEDE HZ.PEYGABERİN YANINDA HERKEZ NAMAZINI KILAR NAMAZ SONRASI YADA ÖNCESİ CEMAATLER GRUP HALİNDE VAAZ VERENİN ETRAFINDA HİLAL OLUR MESCİDİN BİR KENARINDA YALNIZ CAMİDE SİYASET YOK,DİYANET İSE EK İŞ YAPAN MEMURLARI TEMİZLEMELİ AYNEN GEÇMİŞTE PARASIZ İMAMLIK YAPANLAR GİBİ GÖNÜLLÜ OLAN İLAHİYAT OKUYAN İMAM OLMALI HER ŞEYİYLE ÖNDER,ÖRNEK OLMALI HALK OTOBÜSÜNDE SEFERE GİDEN,5 DEĞİL 3 VAKİT YAPAN EMLAKÇILIK YAPAN İMAM OLMAMALI GÜNÜN BÜYÜK BÖLÜMÜ CAMİDE YAŞAYAN CANLI BİR ORGANİZMA OLMALI CAMİLER

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
18 Ekim 2016 Salı 17:06

:) Iyaş yönetimi ne diye basın açıklaması yaptı anlamış deilim ???

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

CEMAAT SİYASETSİZ CAMİDE OLMALI

CEMAAT
18 Ekim 2016 Salı 14:53

HERKEZ CAMİYE DİYANET İŞ BAŞINA

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADLI KONTROLLE SELBEST BIRAKILMAK !!!

vatandas
18 Ekim 2016 Salı 14:23

ADLI DENETIM SARTIYLA SELBEST KALMAKLA AKLANMIS OLSALARDI; BU GÜN DARBENIN BIR NUMARASI OLMA IDDASIYLA ILAHIYAT PROFU ADIL ÖKSÜZ ARANIYOR OLMAZDI!!!!! TUTUKLANMAKTA SUC ISPATLANMIS HÜKÜM GIYIP CEZA VERILMIS DEGIL! BU DURUMLAR TUTUKLU VE TUTUKSUZ YARGILAMA SÜRECIDIR ! HANI ERGENEKON VE BALYOZ DAVALARINDA SENELERCE TUTUKLU KALMISTIYA INSANLAR SAHTE VE KUMPAS DELILLERLE!

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MENFAAT DÜŞKÜNLERİ

ADNAN OKTAR
18 Ekim 2016 Salı 13:33

allah kimin yar ve yardımcısı olucak terör örgütne destek olanların mı şimdi oo paralar sızmasaydı feto yaa bunların hiç biri olmazdı yapanlarında yardım edenlerinde allah belasını versin ülkemizde oo kadar fakir ekmeğe muhtaç insan varken onlara para sızdıranlara az bilee hepsinede beter olsunlar

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dışarıdan bir bakış
18 Ekim 2016 Salı 12:12

suçlu suçsuz ayırd edilsin bu insanların aileleri var çocukları var etmeyin tutmayın bugün bu alınanların suç teşkil eden olayları kadar siz yorum yapanların da siz bu acımasız haberleri yapan habercilerinde mutlaka onlar kadar bu paralel çeteyle yolları kesişmiştir emin olun ki bu suç teşkilleri bütün vatandaşlar üzerinde değerlendirilirse ülkede adam kalmaz herkesi adliyeye sevk etmek zorunda kalırız.buradan klavye kahramanlığı yapıpta kişileri itham etmek çok kolay sıra şunda bunda iftira...

35 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta sevdalısı
18 Ekim 2016 Salı 11:49

Salim beyin aklanmasına sevindim darısı enes tosyalının da başına inşallah

4 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıyaşpark

özüıspartalı
18 Ekim 2016 Salı 10:30

Iyaşpark Müdürleri ne olacak?

7 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

İyi olmuş

Kerimoğlu
18 Ekim 2016 Salı 09:52

Bunlar IYAŞ ortakları ve Ispartanın kanını emdiler.

13 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

ASIL ELEBASLARI NEREDE ???

vatandas
18 Ekim 2016 Salı 08:55

ADIL ÖKSÜZ ADLI KONTROL SARTIYLA SERBEST BIRAKILDI ??? ZEKERIYA ÖZ VB ELLERINI KOLLARINI SALLIYARAK YURT DISINA KACTI ???

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Merak Etmeyin

Meraklı melahat
18 Ekim 2016 Salı 08:22

9 pilot gibi, iş adamı açığı ortaya çıkınca salarlar, yurtdışı yasağı getirip yurtdışı firmalarla işbirliği yaptırırlar. Gülermisin ağlarmısın..

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hata Yapmayın

Tevfık Fıkrıoglu
18 Ekim 2016 Salı 03:56

Herkım bu feto Örgütüne sahip çıkar kollamaya çalısırsa cezanı agır oder.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla