visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA 57 POLİS AÇIĞA ALINDI

ISPARTA'DA 57 POLİS AÇIĞA ALINDI
18 Temmuz 2016 Pazartesi 11:10

ISPARTA Emniyet Müdürlüğü'nde aralarında Emniyet Müdürlerinin de bulunduğu 57 polis açığa alındı. Silahlarına el konulurken, kimlikleri alındı.

ISPARTA Emniyet Müdürlüğü'nde aralarında Emniyet Müdürlerinin de bulunduğu 57 polis açığa alındı. Silahlarına el konulurken, kimlikleri alındı.

İŞTE O İSİMLER




sil bastan temizlik

demekrasi
23 Temmuz 2016 Cumartesi 12:41

hemserilerim korkmayin ogretmem polis saglikci yok diye 3 milyon suriyeli var onlara allahin izniyle vatantaslik vercez onlara soz verdik is vercez ev vercez diye onlari yerlestirecez onlar bizim insanimiz asin bu fetoculari ha bu ara ispartayi birde kurtden temizlense unutdun biz fetoculari temizleyorduk pkk degilde degilmi bende taktim kafaya pkk yi 45 bin seyidimizin acisi var

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DİKKAT

RTE
19 Temmuz 2016 Salı 05:48

MİLLİ EĞİTİM VE SAĞLIK MÜDÜRLÜKLERİNE NE ZAMAN GİRİLECEK.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdü deki fetocu müdürler

yeter artık bıktık
18 Temmuz 2016 Pazartesi 16:20

hala ibicinin döneminden kalan müdür ler yöneticiler var lütfen hepsini yenileyin artık

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

LLLL

ŞŞŞŞŞ
18 Temmuz 2016 Pazartesi 11:46

FETÖ CÜ ESNAFLARIN DURUMU NE OLACAK.HER HALDE SIRA ONLARA GELECEK.GELSİN GELSİN.O KADAR KOLAY DEĞİL.BU FETÖ DENİLEN TERÖR ÖRGÜTÜ GÜÇLENDİYSE ESNAFLAR SAYESİNDE GÜÇLENDİ.GÜÇLENMESEYDİ.BU SALDIRILARI YAPAMAZDI.FETÖ TARAFINDAN YAPILAN BU DARBE GİRİŞİMİNDE VEBAL HEM BÜYÜK VEBAL BU ESNAFLARINDA VARDIR.BUNU ONLARDA BİLİYOR.AMA ÇIKIP AÇIKLAYAMIYOR.NEDEN ÇÜNKÜ ÇOK PARALAR DÖNÜYOR.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

VALLA ACIMAYACAKSIN

VALLA ACIMAYACAKSIN
18 Temmuz 2016 Pazartesi 11:38

BU HAİN ŞEBEKENİN İÇİN DE OLAN HİÇ KİMSEYE ACIMAYACAKSIN.DAHA ÖNCE ISPARTA DA FETÖDEN TUTUKLANANLAR VARDI.SDÜ TİCARETLE UĞRAŞAN İNŞAATÇI SİGORTACI NAYLON POŞETÇİ PLASTİKÇİ BUNLARIN YAKINLARI İDDİA EDİYORLARDI.NEYMİŞ EFENDİM İLK MAHKEMEDE SALIVERİLECEKLERMİŞ.ALLAH ALLAH NASIL OLACAK DİYE SORAN KİŞİYE.HERŞEY AYAR...LANDI.SIKINTI YOK.DİYE CEVABINI VERİYORDU.BUNLAR İŞTE NE KADAR VAT.. HAİN...OLDUĞU ORTAYA ÇIKMIŞTIR.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla