visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA 4 TÜRKİYE'DE 400

ISPARTA'DA 4 TÜRKİYE'DE 400
25 Mayıs 2015 Pazartesi 01:07

AK Parti İl Başkanlığı tarafından düzenlenen mahalle mitingleri devam ediyor. Fatih Mahallesi'nde düzenlenen mitingde konuşan AK Parti'nin 4. sıra adayı Ayşe Usta, mitinge katılanlara ünlü şair Necip Fazıl Kısakürek'in bir mısrasını söyleyerek ile başladı.

Isparta'da 4, Türkiye'de 400 dediklerini belirten Usta, amabunun hayal olduğunu bunun lafta olduğunu düşünenler var. Bunu düşünürken ünlüşair Necip Fazıl'ın bir mısrası aklıma geldi. Diyor ki; "Rabbim isterse,sular büklüm büklüm burulur, Sırtına Sakaryanın, Türk tarihi vurulur. Eyvah,eyvah, Sakaryam, sana mı düştü bu yük? Bu dâva hor, bu dâva öksüz, bu dâvabüyük!..! diye seslendi.


Usta yaptığı konuşmasında ise; "Evet Türkiye sevdasıhor, Türkiye davası öksüz. Türkiye davası bir yük. Biz bu davaya ömrümüzükoyduk. Yıllardır bu davayı hiç bırakmadık. Hiç sırtımızı dönmedik. İnşallah 7Haziran seçimlerinde Isparta'da 4'ü de yapacağız. Türkiye'de 400'ü deyapacağız. Bunu dualarla yapacağız. Bunu desteklerde yapacağız. YSK'ya bir çokşikayet etmelerine rağmen halkın cumhuru bu dava için devam ediyor. Başbakanımızsesi kısılana kadar devam ediyor. Bu ülke sevdası için devam ediyor. Gücümüzünyettiği kadar, vekillik için değil, etiket için değil, Türkiye sevdası için biznefesimizi tüketmeye devam ediyoruz. Rabbim bizim emeklerimizi mahçup etmeyecek.Meclisteki partililerin tek adayı olarak herkesin desteğini istiyorum.Bayanları temsil eden yine bayan olacak. Allah nasip ederse 4 milletvekilimizi göndeririz" dedi.














 

milli görüş gömleğini de çıkarmıştınız

milliyetçiliği ayaklarlar altına almıştınız
25 Mayıs 2015 Pazartesi 21:53

geriye ne kaldı? kral çıplak. kral çıplak. Ormanlar kralı çıplak. Atatürk Orman Çiftliğindeki kral çıplak

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Türkiye de 100 olmasın?

ıspartada 1 belki?
25 Mayıs 2015 Pazartesi 21:49

Parmaklarımı sayıyorum. Önce 4 ardın 3 sonra 2 vekilimiz AK. 8 haziran sabahı bilin bakalım kaç? Asansör zemin katta bekliyor ve hala 1 uzak. İsmail kardeş üçüncü sıra değil birinci sıra olsaydı Temayüldeki gibi neşeli olurdu. Doktorlardan Ercan da Pınar da yok. Ayşegül ECEVİT nerde? Gençlik yok. Kadınlardan aday yok veya seçilemez sıralarda. bari üniversiteden KOLUKIRIK hoca olsaydı üçüncü sırada tam olurmuş. Bu liste sıfır vekil çıkarmak için mi? Helal olsun. Hasan BALAMAN 3.defa aday olsun:)

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

KIRALDAN FAZLA KIRALCI OLMAYALIM!

MILLET!
25 Mayıs 2015 Pazartesi 21:41

NICIN YAYIMLAMADINIZ NECIP FAZILIN DAVA SIIRINI?

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla