visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 05:35

ISPARTA'DA 3 KİŞİ TUTUKLANDI

ISPARTA'DA 3 KİŞİ TUTUKLANDI
14 Ağustos 2016 Pazar 21:39

ISPARTA'DA 3 KİŞİ TUTUKLANDI

ISPARTA'nın Yalvaç İlçesi'nde FETÖ/PDY soruşturması kapsamında geçen hafta gözaltına alınan 22 şüpheliden 3'ü tutuklanırken, diğerleri serbest bırakıldı.
Yalvaç'ta yürütülen FETÖ/PDY soruşturması kapsamında geçen hafta açığa alınan kamu personeli ve çeşitli derneklerin yöneticilerinin de aralarında bulunduğu 22 şüpheli gözaltına alındı. Polis merkezindeki işlemleri tamamlanan şüpheliler nöbetçi sulh ceza hakimliğine sevk edildi. Şüphelilerden imam Şaban Kaptan, öğretmen Hamza Güray Duymaz ile Hüyüklü Belediyesi personeli Mustafa Kömürcü tutuklandı. Diğer şüpheliler ise denetimli serbestlikle bırakıldı.

40 yıldır

Baki yeşil
15 Ağustos 2016 Pazartesi 08:01

40 yıldır para topluyorlar bu milletten, adı hizmet hareketi hani nerde bu hizmetler,1 tane cami 1 tane medrese,kuran kursu, 1 hafız dahi yok,neye ve kime hizmet ettikleri belli. Şurasıda fetocuların gelin bir bardak çay içelim bir namaz kılalım diyebileceğimiz tek mekanları dahi yok. Gizliden faaliyetleri fişleme heryol var islam dışında.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetocular çekirge gibi zıplarken belalarını buldular.

gocahasanın oğlubokluosman.
15 Ağustos 2016 Pazartesi 00:55

fetocular çekirge gibi zıplarken belalarını buldular.gocahasanın oğlu****luosman.fetocular çekirge gibi zıplarken belalarını buldular.Darısı EMNİYETE BİLDİRİLMEYEN FETÖCÜLERİN BAŞINA !!!

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ey terorist fetoculae !!!

gocahasanın oğlubokluosman.
14 Ağustos 2016 Pazar 23:40

Çok yaşa ak partiÇok yaşa ak parti!başbelası fetocular !!!herkes adam gibi görevini yapsın !!! fetoculuk nedir ya ?? Manyaklığın,mikropluğun ve vatan hainliğinin ta kendisidir fetocu olmak..fetocuların;İslamiyetle bir ilgileri yok ki !!! Heriflerin dinleri ,imanları para-para-para....Vatandaştan sürekli para toplamak,himmet -fitre-zekat-bağış toplamak,vatandaşın parasına-malına ortak olmak bu fetoşların terbiyesizliği.Hayatımda fetocular kadar saygısız -terbiyesiahla

5 Beğendim
3 Beğenmedim