visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 13:30

ISPARTA'DA 27 KAMU ÇALIŞANI HAKKINDA FETÖ/PDY SORUŞTURMASI

ISPARTA'DA 27 KAMU ÇALIŞANI HAKKINDA FETÖ/PDY SORUŞTURMASI
25 Mayıs 2017 Perşembe 14:41

ISPARTA'DA 27 KAMU ÇALIŞANI HAKKINDA FETÖ/PDY SORUŞTURMASI

ISPARTA Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından 15 Temmuz FETÖ/PDY terör örgütünün hain darbe girişiminin ardından devam eden soruşturma kapsamında 27 kişi hakkında soruşturma başlatıldığını söyledi. 

Yapılan açıklamada; Ülkemizde  15 Temmuz  2016 tarihinde darbeye teşebbüs eden FETÖ/PDY silahlı terör  örgütüne yönelik Cumhuriyet Başsavcılığımızca yapılan soruşturmalarda  bylock programı  tespit edilen 16 Milli Eğitim, 7 Sağlık ve 4 diğer kamu çalışanı olan toplam 27 şüpheli şahıs hakkında soruşturma  başlatılmıştır.

Ogrenci Velisi
25 Mayıs 2017 Perşembe 20:56

Okulunda müdürleri bildigi halde konusmayan ikiyüzlü sorumlu herşeyden haberi oldugu halde Müdürleri incelenmeli.Sinsi müdürler de incelenip sorusturulsun bu ogretmen memurunu bildigin halde neden sustun veya sende birlik oldunmu..Facelerine geriye donulup bakilsin 15 temmustan sonra henen siyasi asker oluverdiler daha oncesi nerenin askeriydiniz..de meydanlarda boy boy fotolar gonderilmesine ihtiyac duyuyorsunuz.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne masumu ne suçsuzu

vatandaş
25 Mayıs 2017 Perşembe 19:27

bylock denen programı kim kullandıysa kesinlikle suçludur ,cezalandırılımadır.fetöcüdür.

14 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doktor
25 Mayıs 2017 Perşembe 18:00

Fetos un köpekleri bir sürü masum insanın üzerine hat açarak, temiz hat temin ederek insanları mağdur ettiler. Devletimize guvenimiz sonsuz yavaş ta olsa her şey ortaya çıkacak.

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla