visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA 23 POLİS TUTUKLANDI

ISPARTA'DA 23 POLİS TUTUKLANDI
10 Ağustos 2016 Çarşamba 01:10

ISPARTA'DA 23 POLİS TUTUKLANDI

15 Temmuz darbe girişiminin ardından FETÖ/PDY soruşturması kapsamında Isparta Emniyet Müdürlüğü'nde görevli 5'i emniyet müdürü, 2'si emniyet amiri toplam 47 polis memuru gözaltına alındı. Gözaltına alınan 47 polis ifadesinin ardından tutuklama talebiyle mahkemeye sevk edildi.

23’ü tutuklanırken, 13’ü adli kontrol şartıyla olmak üzere 24 polis serbest bırakıldı.

TUTUKLANAN İSİMLER BOMBA 32'DE YAYINLANACAKTIR. 

vatansever.

fetöcüler devlet memurluğundan acilen atılsınlar
10 Ağustos 2016 Çarşamba 12:30

müdürlük yaptığı okulda; 17/25 Aralıktan sonra fitre-zekat-himmet toplayan-sohbet düzenleyen ve bu sohbetlere katılan md.-md.yrd.,öğretmen,okulun memuruve hademesi olan kişilerin isimleri ve bu fetöcüleri bildirmeyen okul müdürlerinin isimleri VALİLİĞE_EMNİYET MD. ne bildirildi.Yakında bu okul müdürleri,md.yrd.,memur,hademe ve öğretmenleri açığa alınacak-görevden uzaklaştırılacaktır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet

Serbest kalanlar
10 Ağustos 2016 Çarşamba 12:20

Tutuklanacaklarin listesini yayinlayacaksiniz da suçsuz bulunup serbest kalanların listesini neden yayinlamiyorsunuz. Yayinlamazsaniz siz de zalimsiniz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok yaşa CUMHURBAŞKANIMIZ RECEP TAYYİP ERDOĞAN !!!!

fetoşları ancak ve ancak AK PARTİ TEMİZLER ...
10 Ağustos 2016 Çarşamba 12:20

Müdürlük yaptığı okulda; 17/25 Aralıktan sonra, fitre-zekat-himmet toplayan-sohbet düzenleyen ve bu sohbetlere katılan md.-md.yrd.,öğretmen,okulun memuruve hademesi olan kişilerin isimleri ve bu fetöcüleri bildirmeyen okul müdürlerinin isimleri VALİLİĞE_EMNİYET MD. ne bildirildi.Yakında bu okul müdürleri,md.yrd.,memur,hademe ve öğretmenleri açığa alınacak-görevden uzaklaştırılacaktır

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok yaşa CUMHURBAŞKANIMIZ RECEP TAYYİP ERDOĞAN !!!!

fetoşları ancak ve ancak AK PARTİ TEMİZLER ...
10 Ağustos 2016 Çarşamba 12:20

Müdürlük yaptığı okulda; 17/25 Aralıktan sonra, fitre-zekat-himmet toplayan-sohbet düzenleyen ve bu sohbetlere katılan md.-md.yrd.,öğretmen,okulun memuruve hademesi olan kişilerin isimleri ve bu fetöcüleri bildirmeyen okul müdürlerinin isimleri VALİLİĞE_EMNİYET MD. ne bildirildi.Yakında bu okul müdürleri,md.yrd.,memur,hademe ve öğretmenleri açığa alınacak-görevden uzaklaştırılacaktır

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

beyinsiz,ahmak,mikrop fetocular !!!

fetöcüler devlet memurluğundan acilen atılsınlar
10 Ağustos 2016 Çarşamba 10:36

fetocu olan polisler,dr. 'ler,akademisyenler,iş adamları ,öğretmenler ve fetocu olan tüm memurlar;beyinsiz herifler,ahmaklar, şimdide kendinizi ****yorsunuz.15temmuz öncesinde fetocu olanları herkes biliyor,Allah'ın izniyle zamanla kendini gizleyen fetoculara da sıra gelecek ve onlarda açığa alınacak-görevlerinden uzaklaştırılacak.Yeter ki fetocu olmayanlar GÖRMEDİM-DUYMADIN-BİLMİYORUM demesinler ve fetocuları emniyet müdürlüğüne,bimer e-valiliğe,herkes hemen bildirsin.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla