visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA 22 TUTUKLAMA!

ISPARTA'DA 22 TUTUKLAMA!
01 Ağustos 2016 Pazartesi 10:46

ISPARTA'DA 22 TUTUKLAMA!

15 Temmuz darbe girişiminin ardından düzenlenen soruşturma kapsamında Yalvaç ilçesi'nde 82 şüpheli gözaltına alındı. 22'si çıkarıldığı mahkemce tutuklanırken, 65 şüpheli adli kontrol ile serbest, 1 şüpheli serbest kalırken, 4 firari ise halen daha aranıyor.

İŞTE TUTUKLANANLARIN, VE SERBEST KALANLARIN İSİM LİSTESİ 

Okunmuyor

Spartan32
01 Ağustos 2016 Pazartesi 23:44

Okunmuyor liste?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetocu teröristler temizlenmeli...

kamuflaj olmuşlar.
01 Ağustos 2016 Pazartesi 21:38

fetocular her sendikada var,çok çok akıllı bunlar,kendilerini çok iyi kamufle ediyorlar.bu fetoşları şikayet eden olmadığı için öğretmenliğe - doktorluğa-hemşireliğe-polisliğe vs. .... mesleklere devam ediyorlar.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetocuların paklanması.

paklansınlar.
01 Ağustos 2016 Pazartesi 21:32

2015 senesinin haziran-temmuz-ağustos -eylül aylarında çocuğunu Isparta daki fetöcülerin okullarına kayıt yaptıran fetullahçı öğretmenler,fethullahçı akademisyenler ..vs. var.bu fetöcü ler ;bu okulların öğrencilerinin velileri EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ-VALİLİK-MİLLİ EĞ.MÜDÜRLÜĞÜ tarafından henüz tespit edilmedi .bu fetöcü velilerden öğretmen veya akademisyen olanları feyo cemaati ile yurt dışındaki feto okullarına gezi bile düzenlediler.fakat bu fetöcü öğretmnleri şikayet eden yok ve açiğa alınmadılar

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Memuriyetlerine Son verilsin

Furkan
01 Ağustos 2016 Pazartesi 11:31

Listelerde adı olanların darbe öncesinde hala daha 17-25 aralık sürecinde Feto tarafında olanların, yardım kermes kurban organizasyonu ile hizmete yardım alıyoruz diyenlerin feto sendikasında olanların Devlet MEMURLUĞU'na son verilsin.... Bu süreçten sonra Fetoya bağlılık yeminini tekrarlayıp devletin başına bela olacaklar.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha açık

Ötüken
01 Ağustos 2016 Pazartesi 11:24

Fotoğraf genelde zar zor seçiliyor. Tutuklananların listesi nerde?

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla