visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA 2 KİŞİ TUTUKLANDI

ISPARTA'DA 2 KİŞİ TUTUKLANDI
14 Ağustos 2016 Pazar 02:36

ISPARTA'DA 2 KİŞİ TUTUKLANDI

FETÖ'nün darbe girişimine yönelik yürütülen soruşturma kapsamında yürütülen soruşturma kapsamında AFAD il müdürlüğünde çalışan 2 kişi tutuklandı.

Alınan bilgiye göre Isparta Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekiplerince, soruşturma kapsamında gözaltına alınan Yusuf Uyan ve Yakup Veysel Coşkun'un emniyetteki işlemleri tamamlandı.


Sağlık kontrolünün ardından adliyeye sevk edilen şüpheliler,Yusuf Uyan ve Yakup Veysel Coşkun çıkarıldığı mahkemece "FETÖ/PDY üyesi olmak" suçundan tutuklandı.

Cahiller

Uzman
16 Ağustos 2016 Salı 07:37

Öfkenin yanında İnsan artık bir süreden sonra bu kadar cahil ahmak ve böylesine kör olmalarına üzülüyor. Bunlar örgütün alt tabakası. Kabala büyüsü ile büyülenmiş kör bir örgüt. Evlenizde Bu hainlerin verdiği hiç bir seyi barındırmayin. Allahm hala bu şerefsiz kansız örgüte inanan varsa ıslah etsin doğru yolu gostersin. Ama hala hizmet eden varsa Allah azabin en agirini versin. Ben.bir Asker eşi olarak Ankara da 15 temmuz günü yaşadıklarımı unutmam mümkün değil.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

2.DALGA

GENÇ SENİRKENTLİ
15 Ağustos 2016 Pazartesi 12:26

2.DALGA NE ZAMAN GELECEK ?? HEYACANLA BEKLİYORUZ !! KÖRFEZ DERSHANESİ VE CEMAAT OKULLARINDAN MEZUN OLUP BU SENE ATANANLARDA ARAŞTIRILSIN AÇIĞA ALINSIN 17/25 ARALIKTAN SONRA İŞİN ASLINI BİLDİKLERİ HALDE OKUL VE DERSHANELERİNİ BIRAKMADILAR ... ISPARTADA BU DURUM ARAŞTIRILSIN VE BU ŞEKİLDE ATANANLAR AÇIĞA ALINSIN

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adam olmaz bu haşhaşinler.

ey fetoşlar !!!!
14 Ağustos 2016 Pazar 23:54

goacahasanın osman diyor ki: -Herkes adam gibi görevini yapsın ! fetoculuk nedir ya ?? Manyaklığın,mikropluğun ve vatan hainliğinin ta kendisidir fetocu olmak.fetocuların;İslamiyetle bir ilgileri yok ki !!! Heriflerin dinleri ,imanları para-para-para.Vatandaştan sürekli para toplamak,himmet -fitre-zekat-bağış toplamak,vatandaşın parasına-malına ortak olmak bu fetoşların terbiyesizliği.Hayatımda fetocular kadar saygısız -terbiyesiz ve ahlaksız insan görmedim.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

afadçılar ;yangın-ilkyardım tatbikatı yaparlar 5yıldızlı otelde.

5yıldızlı otel.
14 Ağustos 2016 Pazar 10:58

tutuklanan fetocu afadçılar,cezaevindeki mahkumlarla birlikte deprem tatbikatı- yangın tatbikatı -sel,su baskını tatbikatı-ilkyardım tatbikatı yaparlar artık.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla