visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA 2 İMAM GÖZALTINDA

ISPARTA'DA 2 İMAM GÖZALTINDA
22 Temmuz 2016 Cuma 01:10

ISPARTA'DA 2 İMAM GÖZALTINDA

Yalvaç Emniyet Müdürlüğü ekipleri, daha önce açığa alınan Sofular Mahallesi Aşağı Cami İmamı Hasan Tokak ve  Kurusarı Köyü İmamı Hasan Kucur'un evlerinde arama yaptı. Aramalarda terör örgütü FETÖ'ü destekleyen dergi ve örgüt elebaşısı Fetullah Gülen'in kitapları ile Bank Asya kartları ele geçiren ekipler, şüphelilere ait cep telefonları ve bilgisayara el koydu.

Şüpheliler, "Anayasa düzeni ortadan kaldırmaya teşebbüs etmek" suçundan gözaltına alındı.

İki Yüzlü Münafık

Remzi
22 Temmuz 2016 Cuma 16:09

Bu adam darbe girişimi için avanelerine Amerikandan Allah korkusu, tek Allahtan korkmaktan bahsediyor ama alçak ve yalancı münafık aynı konuşmasında bütün dünya darbeye karşı gelen halkımızı alaya alacak mış da, bütün dünya bize gülecek miş de, bütün dünya devletimizi kınayacakmış da diye yalan ****ler uyduruyor. Senin yalancılığın, Allah düşmanı olmanı avanelerin dışında herkes biliyor artık.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nursuz

Faruk
22 Temmuz 2016 Cuma 15:47

Ey inanlar Yahudileri ve Hristiyanları dost edinmeyin. Onlar birbirlerinin dostlarıdır. Sizden kim onları dost edinirse onlardan sayılır. Allah zalim toplumu doğru yola iletmez (Maide 51) ayetini çiğneyen ama her hafta yılladır din lakırtısı yapıp sahte ağlamalarıyle göz boyayan bur nursuzu başımızdan def ve ülkemize daha da zarar vermesinden bizleri koru ya Rabbi!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dar zaman fetcüleri ortalıkta

mahmut
22 Temmuz 2016 Cuma 12:10

fetö amerikan ayarlı olduğu için onların her zaman acil durum, dar zaman, a, b, c gibi planları vardır ve vardı da. zor durumdalar ve şimdi ya müslüman görünümlü ve hatta hanımına çarşaf dahi giydiren kriptolar veya solcuların içine yıllardan beri sızmız sol fikri savununa süper fetöcüler ortalıkta. kafa karıştırıp ona buna iftira atıp veya sokağa çıkıp facebook tan resimler gösterenler olarak ortadalar.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TAKİYYENİN DE BU KADARINA PES DOĞRUSU

garip ögretmen32
22 Temmuz 2016 Cuma 10:04

Uzun bir zaman beraber aynı yerde çalışmış olduğumuz ve 2014 yılının Aralık ayına kadar, AKTİF SEN üyesi olduğu halde, kendisinden daha akıllı bir abisinin tavsiyesi ile EĞİTİM BİR SEN'e üye olan, ama hiç aralıksız hükümete ve özellikle sayın Cumhurbaşkanımıza olmadık iftiralar atan, hatta Hakan FİDAN ve Tayyip ERDOĞAN iran ajanıdır diye haykıyar birisinin dün Facebook hesabından, "Demokrasi nöbetindeyim" şeklinde bir resminin yayınladığını görünce hiç şaşırmadım. çok iyi irdelemek lazım

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Artık bu kadar saklanmaya gerek yok! Biliniyorsunuz!

Pehlivan
22 Temmuz 2016 Cuma 08:28

ALİ SANA TAMAMEN KATILIYORUM.Öğretmenler arasında ve özellike SDÜ de eskiden beri kendini BEN ESKİ SOLAKLARDANIM, SOL KÖKENLİYİM, HATTA ALKOL DE ALIRIM diyenlere dikkat etmek lazım. Onlar gizlenmiş, kendilerine öğle emir verilmiş ve eğitilmiş kripto FETÖ cilerdir. Onlar sol görüşlülerle görüşürler, oturur kalkar, konuşurlar ve eşleri de açıktır. Çoculkarı genelde TED kollejine gider ve ortalıkta konuşup iftira yayarlar. Bazılarının çoğu iyi solcu, ılımlı solcu olarak bilinir.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla