visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA 2 HAKİM TUTUKLANDI

ISPARTA'DA 2 HAKİM TUTUKLANDI
19 Temmuz 2016 Salı 22:36

Isparta 2 hakim tutuklandı

Isparta 2 hakim tutuklandı.

GECENİN SICAK HABERİ...

Darbe girişiminin ardından başlatılan soruşturma kapsamında gözaltındaki 14 yargı mensubundan İdare Mahkemesi üyesi olan 2 hakim Aziz Akgül ve Ülkü Önder Kayar tutuklandı.

Öte yandan gözaltına alınan diğer yargı mensuplarınını sorguları devam ediyor. Gelişlemeleri an ve an bildireceğiz. Bizden ayrılmayın. 

GEBERTİN

YAĞLI İLMEK
20 Temmuz 2016 Çarşamba 02:10

BU FETÖCÜ HAKİMLERİN ARASINDA SUÇSUZU VARDIR BELKİ AMA, BU FETÖ'CÜ HAKIMLERIN HÜKÜMÜNÜ VERDİKLERİ BÜTÜN MAHKUMLARIN DAVASI YENİDEN GÖRÜLSÜN. ADALET İÇİN. İLAHİ ADALET İÇİN BUNU YAPIN.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

madurlar

madur
20 Temmuz 2016 Çarşamba 01:52

peki neden hala gözaltına alınmadılar hani şu paralelcilerin madur ettiklerine karşı KAYAgibi sert davranıp hakaret eden fakat hasbel kader dosyasına baktığı gerçek paralelcilere ceza teklif etmekonusunda ****et TUTUMLU davranan savcılar neden açığa dahi alınmadılar. o zaman fetö cü olupta şimdi okuyucu , yazıcı, süleymancıyım diyerek izlerini kayıpmıettirecekler. peki insanlarda bıraktıkları izler ne olacak..

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İLAHİ ADALET

mağdur
20 Temmuz 2016 Çarşamba 01:48

Tuutuklanan bu hakimllerin kararlarından dolayı mağdur olan kişilerin mağduriyetinin giderilmesi için bu hakimlerin verdiği kararların yeniden yargılamaya açılması adaletin tecelli etmesi için çok gereklidir yoksa bu kararlar vicdanlarda asla..............

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SUC YOK, YUKARDAN EMİR VAR, HAKİM AHİRETİNE ATES TAŞIYOR

ali
20 Temmuz 2016 Çarşamba 00:12

Mevcut anayasal düzene darbe vurulup hukuku rafa kaldırıp aldıkları emirle meslektaşlarını tutuklayan bu hakim aslında adaletin içler acısı halini göstermiş, Mahkemelerin uzaması adil kararlar çıkmaması işte bu hakimler yüzündenmiş. Korkuyorsanız savcılık-hakimlik yapmayacaksın, istifa et git. Sen siyasi iktidarın veya diktatörlerin emrine göre değil hukuk ve vicdan göre karar vereceksin. Yarın devlet yeniden hukuk devleti olunca kaçmak zorunda kalacaksınız.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla