visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA 17 ÖĞRETMEN MESLEKTEN İHRAÇ EDİLDİ

ISPARTA'DA 17 ÖĞRETMEN MESLEKTEN İHRAÇ EDİLDİ
07 Şubat 2017 Salı 23:11

ISPARTA'DA 17 ÖĞRETMEN MESLEKTEN İHRAÇ EDİLDİ

Yeni ihraç KHK'sı yayımlandı. Isparta'da 17 öğretmen memurluktan ihraç edildi.

17 ÖĞRETMEN MESLEKTEN İHRAÇ EDİLDİ

muhammet
09 Şubat 2017 Perşembe 14:09

Uluslar arasimi salak yerine koyma be kardes zaten darbe uluslar arasi yapiildi cigeri kediye emanet edecez oylemi sende feto kadar hainsin sende fetonun itisin kusura bakma misirda darbe yi saksaklayanlar uluslar arasi itler degilmiydi mesela sen 15 temmuz oncesi ne hayal ediyoirdun devketi ele gecirecez diye noldu mehdi dedigin iblis cia ile is tutmadimi yani sorular calinmadi feto adam ****irmadi zaten bu dunyada yasamadik gibi bir sey sayin apo hainsiniz ve siz yenileceksiniz siz ancak alirsi

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Balik beyinli miyiz?

Abdullah Abdullayew
08 Şubat 2017 Çarşamba 21:03

asil paralel damadini ve sulalesini devlet kadrolarina yerlestirendir, insanlarin neden buna sesi cikmiyor? milleti bylock ve FETO sacmaligi ile kanidriyorlar, darbeyi neden uluslar arasi tarafsiz bir organizasyon incelemiyor? cunku sonucu 17 aralik hirsizlarina dokunacak, alcaklar kendi namussuzluklarinin bedelini millete odetiyor, sahi mavi marmaraya ne oldu? peki suleymay sah turbesi? rus ucagi? kurt acilimi? 4 bakan cocugu? reza zarrab? basar esad meselesi? kim cevaplayacak bukadar soruyu?

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ağaç olduk

Bilim adamı
08 Şubat 2017 Çarşamba 16:58

SDÜ’den bol sıfırlı ihraç listesi bekliyoruz..

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetö SDÜ beyin takım lideri Numan TAMER

SDÜ
08 Şubat 2017 Çarşamba 14:17

Yahu hiç kimsede demiyoru ki SDÜ Rektörü Prof.Dr. İlker ÇARIKÇI'nın 13 Mayıs 2016 tarihinde savcılığa verdiği ifadelerinde Fetö terör örgütü lideri Numan TAMER'in SDÜ'de örgütün kadrolaşmadan sorumlu elebaşı olduğunu, örgütün para trafiğini kontrol ettiğini söyleyerek herşeyi bildiğini itiraf etmesine rağmen neden kendisi 2015 yılında göreve geldiğinde Numan TAMER'i açığa almadı, yurt dışına çıkışını yasaklamadı, gerekli idari önlemleri almadı. Bırakın beyler kimse kimseyi kandırmasın.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatansever olmak dürüst- şeffaf çalışkan olmak üretmektir

vatanına bağlı olmak dürüstlük- çalışkanlık şeffaf
08 Şubat 2017 Çarşamba 13:24

vatansever olmak şerefli- dürüst- çalışkan ve şeffaf olmaktır- allah fetönünde- fetöcününde yancısınında belasını versin- artı fetöyle ilgisi olamıypta fetöcü damgası yiyenlerin acilen ayıklanması lazım- ayniğ kriterden biri at- birini göreve iade et- biri görevde her zaman- allah sorar birgün hesabını herşeyin

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

valilikçe açığa alınan 3 sağlıkçı- biri ihraç biri göreve iade- aaaaa oda ne.... biri açığa bile alınmıyo

sağlıkta tek kriter okuldan ihraç var göreve iade
08 Şubat 2017 Çarşamba 09:17

kriterse kriter herkese adalet olsa- tek kriterdne okuldan açığa alınmayan var- açığa alınıp dönen var- ihraç var- Isparta küçük yer herkes birbirimi tanıyo sonuçta

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başka

ısparta
08 Şubat 2017 Çarşamba 09:05

memurun öğretmenin polis in çoru çocuğu fetönün okulunda niye okudun diyosunuz bakanların milletvekillerinin başkanların çoukları nerede okudu acaba bunlarada bakılsa ya

21 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bakkal
08 Şubat 2017 Çarşamba 00:21

Yarabbim masumları korusun.inş ihraç olan masumlar geri döner.

28 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdu
08 Şubat 2017 Çarşamba 00:09

haydaa yine rektorluk, bilgi islem, kimer yok :D ibicioglu'ndan beter bu carikci, ne etek varmis be hoca sende sakla saklabitmedi

11 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dertli insan
07 Şubat 2017 Salı 23:29

Bide öğretmen olacaksınız be cahiller feto sizin neyinize sizin hiç mi devletinize güveniniz yok bana bir kelime öğretenin kölesi olurum ben

19 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

GENÇ SENİRKENTLİ
07 Şubat 2017 Salı 23:17

Senirkentten yok mu?

8 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla