visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA 1085 KİŞİ AÇIĞA ALINDI

ISPARTA'DA 1085 KİŞİ AÇIĞA ALINDI
09 Ağustos 2016 Salı 14:37

ISPARTA'DA 1085 KİŞİ AÇIĞA ALINDI

Isparta Valiliği, FETÖ/PDY soruşturması kapsamında görevden uzaklaştırılan toplam kamu personeli sayısı hakkında bilgi verdi.

Yapılan açıklamada şu bilgiler sunuldu:

fetoşlar ağır ağır temizleniyor !!!

ÇOK YAŞA AK PARTİ !!!!
10 Ağustos 2016 Çarşamba 12:23

Müdürlük yaptığı okulda; 17/25 Aralıktan sonra, fitre-zekat-himmet toplayan-sohbet düzenleyen ve bu sohbetlere katılan md.-md.yrd.,öğretmen,okulun memuruve hademesi olan kişilerin isimleri ve bu fetöcüleri bildirmeyen okul müdürlerinin isimleri VALİLİĞE_EMNİYET MD. ne bildirildi.Yakında bu okul müdürleri,md.yrd.,memur,hademe ve öğretmenleri açığa alınacak-görevden uzaklaştırılacaktır

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH 'A ŞÜKÜR FETOCULAR TEMİZLENİYOR !!!

ŞÜKÜRLER OLSUN !!!
10 Ağustos 2016 Çarşamba 11:12

f TİPİ /PDY cilerin hepsine sıra gelecek ve bu kişiler açığa alınacak-görevden alınacaktır ve militan olan elebaşı fetoşlar cezaevine atılacaktır.Bu fetoşların isim listeleri EMNİYET MD. ne bildirdi.Bu fetoşlar,''biz kendimizi gizledik'' diye sevinmesinler.ayrıca 17/25 Aralık tan sonra çocuğunu fetönün okullarında okutan öğretmenler,dr. ler,polisler,akademisyen,memurlar açığa alınacaklar.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ Yrd. Doç.

osman torlak
10 Ağustos 2016 Çarşamba 08:49

SDÜ'deki Yrd. Doç. Ünvanlıları iyi araştırın, aslında litaratürde böyle birşey yok ama.... ünvan almak için neler yapıyorlar, hem hastane yönetimi hemde emniyet iyi araştırmalıdır.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

2004 mgk?

reza yatiran
10 Ağustos 2016 Çarşamba 01:44

17/25 sonrasini baz alacaksak 2004 mgk kararlarina da bakmamiz lazim? Ne oldugunu merak edenler google'a "2004 mgk" yazip baksinlar. Azicik kabiliyetiniz var ise!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Örgüt

FTÖ
09 Ağustos 2016 Salı 23:52

Kamu hastaneleri bu olamaz kesinlikle doğru rakamlar ve kişiler değil

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet bu mu

Aziz
09 Ağustos 2016 Salı 22:51

Her okula gidene fetöcü diyip Rabbimizin ağzınıza almayın. Araştırısanız O okullara gidip fetöcü olmayan ve bu vatana sizden daha çok değer veren insanlar var. 28 Şubatta camiye giden memuru fişlemeye çalışanlar, her ne hikmetse şimdide herkese fetöcü damgası vurmaya çalışıyor.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haberbomba

32
09 Ağustos 2016 Salı 17:54

Bu süreçte bazı haber siteleri de tarafsızlığını korumalı , elbette ki fetöye karşı bir olunmalı , ama onun yandaşlariyla ilgili yapılan haberler haber sitesinin anasayfasından kaldırılmamalı

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlginç

Kenan KARTAL
09 Ağustos 2016 Salı 17:48

Demek sadece SDÜ ve Milli Eğitim'de yuvalanmışlar gerisine bulaşmamışlar. Vay anasını..

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetöcüler araştırılsın sağlıkta

Fetö mağduru
09 Ağustos 2016 Salı 17:29

Kardeşim sağlık müdürlüğü ,112 , kamu hastaneleri eski yöneticiler makamdakiler , rahat yerde çalışanlar , tsm , aile hekimleri bir araştırılsın

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

acıga alma

rte
09 Ağustos 2016 Salı 16:34

ALTINBAŞAKTA ÇOCUK OKUTANLAR AÇIĞA ALINMADI. GERÇEK FETÖ ORADAN YETİŞMEZ Mİ. HAİN FETÖCÜLER ALTIN BASAĞA COCUĞUNU GÖNDERENLERDİR HEMEN AÇIĞA ALINIP SORUŞTURMA BAŞLAMALI BENCE. RABBİM HÜKÜMETİMİZN VE CUMHURBASKANIMIZIN YANINDA OLSUN.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla