visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 17:49

ISPARTA’ VE BURDUR’A MÜJDE

ISPARTA’ VE BURDUR’A MÜJDE
31 Mayıs 2017 Çarşamba 23:32

ISPARTA’ VE BURDUR’A MÜJDE

Isparta ve Burdur arasında dağ yolu olarak bilinen 21 kilometre uzunluğundaki bölünmüş yolun duble olması için hazırlanan proje onaylandı. Projenin onaylanmasının ardından yolun yapım işi ihalesine çıkılacak. 2 ili ilgilendiren gelişmenin ayrıntılarını AK Parti Isparta İl Başkanı Osman Zabun anlattı. 



Türkçenizi Sevsinler

Hasan Hüseyin
05 Haziran 2017 Pazartesi 16:27

Isparta ve Burdur arasında dağ yolu olarak bilinen 21 kilometre uzunluğundaki bölünmüş yolun duble olması için hazırlanan proje onaylandı. Projenin onaylanmasının ardından yolun yapım işi ihalesine çıkılacak. ( Bölünmüş yolu duble yapın. Isparta Burdur dağ yolu ne zaman bölündü de, Duble olacak ????? )

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğirdir gelendost

konyalı
01 Haziran 2017 Perşembe 10:22

konya yolu ne zaman yapılacak kardeşim bu yol 15 senedir yapılacak

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOLLAR

DEREBOĞAZLI
01 Haziran 2017 Perşembe 10:20

Burada yazan arkadaşlar dereboğazı yolunun duble yapılamayacağını,rantabl olmadığını,gerek de olmadığını neden anlamazlar acaba!Bunun yerine gelincikten insuyuna yapılacak bir ara yolun çok daha kolay,çok daha kısa ve çok daha işlevsel olduğunu konuşsak bu iş çoktan hallolurdu.

3 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİMER Ve CİMER

Hüseyin
01 Haziran 2017 Perşembe 10:20

Isparta Burdur Yolu ve Isparta Antalya Yolu Verilen vaatleri ve sözleri hiç bimer ve cimere yazdınız mı yazın ne cevap alacaksınız görün

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol

dereboğazı
01 Haziran 2017 Perşembe 09:34

zannedersem burdur yolunun yapımı daha kolay ve kısa olduğundan dolayı ihale edilecek. Ama yıllardır kazalarda gündeme gelen dereboğazı yolu bir türlü bitirilemiyor ısparta halkı oyalanıyor AKP 2002 seçim vaatleri içerisindeydi bu yol ne oldu hala aynı .... Bi 30 yıl daha gider bu vaat!!!!

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kaçıncı plan

ıspartalı mustafa
01 Haziran 2017 Perşembe 09:00

Burdur Isparta yolu kaç defa planlandı hatta yol çalışması bile başlamıştı ne oldu yakında tekrar seçim var galiba Isparta Antalya yolu 10 km 15 yıdır Aglasun kavşağına kadar bile 15 defa ihale oldu sanırım doğrudur. Seviniriz

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aycan
01 Haziran 2017 Perşembe 03:28

Hayırlı olsun iki ile de süre 15 dakikaya kadar dusecek

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YILDIRIM ®
01 Haziran 2017 Perşembe 01:13

Ne yapalım biz burdur yolunu. Bize o lazım değil. Bize derebeğazı duble yolu lazım. Nerde vaatler ???

23 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

MUSTAFA
31 Mayıs 2017 Çarşamba 23:39

Asıl diğer illerle aramızdaki duble yollardan haber versinler seçim zamanları verdikleri vaadleri unutmasınlar antalya yolu noldu sayın başkan fiyaskomu oldu? Yapamıyacagınız şeylerin vaadini vermeyinde en azından ümitlenmeyelim!!!

24 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla