visitor analyticsvisitor analytics

ISPARATA' DA ARTIYOR, ÖNLEM ALMALIYIZ

ISPARATA' DA ARTIYOR, ÖNLEM ALMALIYIZ
22 Ekim 2016 Cumartesi 23:22

ISPARATA' DA ARTIYOR, ÖNLEM ALMALIYIZ

Sadece Isparta’nın değil, tüm Türkiye’nin sorunu: madde kullanımı. Sayı her geçen gün artarken Isparta Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Kemal Çokdinç, çarpıcı açıklamalarda bulundu. Madde kullanımının arttığını söyleyen Başsavcı Çokdinç, “uyanık olup önlemlerimizi şimdiden almalıyız” dedi.

 

AİLE

MÜHENDİS KİŞİ
24 Ekim 2016 Pazartesi 12:00

ne yazık ki bu işten birileri nemalandıkça böyle devam eder.devam edecek diye elimiz kolumuz bağlı mı duracağız.hayır!eğitim aile de başlar.Çocugunu sevceksin arkadaş.sevdiğini göstereceksin. sen onu sevmezsen çocuk onu sever bunu sever çünkü çocuk sevmek ister sevilmek ister.daha bilinçli olalım çocuklarımıza sahip çıkalım onlar bizim geleceğimiz.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bağımlı velisi
23 Ekim 2016 Pazar 21:40

Amatemlerde resmi uyuşturucu üzerinden rant, özelde çip adı altında rant, olmadı ozon tedavisi adı altında dünyanın parası birde ankara istanbul vs özel Vakıf adı altında çaresizlik avcıları anlayacağınız kulağımızın arkası kaldı allah razı olsun başlanımızda makamında biz bağımlı ailelerine acıyıverdi arkasından bölgenin en büyük hayvan barınağı ve reabilitasyon merkezini de açacak sonra bize destek verilirse bağımlı reabilitasyon merkezi açacağım diye çıkıp açıklama yapıyor hayırlısıyla

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

uyuşturucu kullanımı

vedat türkmenoğlu
23 Ekim 2016 Pazar 12:32

her gün akopart civarında elinde poşetlerle uyuşturucu kullanan çocuklar görüyoruz.emniyet ****arda devriye atmalı

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bzkrt
23 Ekim 2016 Pazar 12:31

Yeni TÜRKİYE

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

madde

abdullah
23 Ekim 2016 Pazar 12:22

fetöcüların üstüne gidildği gibi,bunlarında üstüne gidilmeli.gerekirse ödül verileceği söylenmeli.Yoksa çocuklarımız tehlike altında.Ebeveyn olarak korkuyoruz.Kimse almaya,satmaya,sormaya dahi cesaret edememeli.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

niye çare olmuyor

amatem
23 Ekim 2016 Pazar 12:13

başsavcının dediği gibi, ilaçlar niye çare olmuyor, amatemler uyuyormu, yoksa ordakiler,de hep rant peşindemi, devlet niye hesap sormuyor, bu amatemler den acaba giden bir çare bulamıyor, uyuşturucu madde kullanan gençler diyorki tıbbi yasal olan uyuşturucu haplarla bir çare olmadığını bir yetkili açıklasın lütfen artık...YETEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRR..

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YALAN OLDU

BAĞIMLI
23 Ekim 2016 Pazar 12:07

sayın başkanım 1.5 yıl önce topladığınızda makamınızda bende vardım ne oldu ne yaptın ne çözüm ürettin insanlara ancak bize acıyıverdin birde Allah razı olsun bir iftar yemeği ile geçiştirdin hepimiz düzeldik sayende teşekkür ediyorum sen biran önce git türkiyenin en en güzel köpek barınağını bitir o hayvanların duasını al onlar daha önemli sokakta kalmasınlar bizlerin hayvanlar kadar senin gözünde değerimiz yok öyle aldım buldum demekle olmuyor her bizim üzerimizden reklam yapıp durma.

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

trafik

vatandaş
23 Ekim 2016 Pazar 10:21

plakasız motosikletler !!!

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla