visitor analyticsvisitor analytics

İŞKUR İL MÜDÜRÜ HÜSEYİN ERGİN GÖZALTINA ALINDI

İŞKUR İL MÜDÜRÜ HÜSEYİN ERGİN GÖZALTINA ALINDI
09 Şubat 2017 Perşembe 14:12

HÜSEYİN ERGİN GÖZALTINA ALINDI

Bir süre önce FETÖ/PDY terör örgütüne yönelik sürdürülen soruşturma kapsamında açığa alınan İŞ-KUR eski İl Müdürü Hüseyin Ergin bu sabah düzenlenen operasyon ile gözaltına alındı. 

16 ilde eş zamanlı yapılan operasyonda çok sayıda gözaltı var..

DETAYLAR SADECE BOMBA 32'DE

Vatandaş
10 Şubat 2017 Cuma 01:42

İşkurdaki elemanlarda inçelensin işlerini yapmayan var birgün eleman ihtiyacı için gittim bir bey bilgisayardan baktı birtane uygun aday buldu mesaj atacakken dur bu işsizlik maaşı alıyor atarsak maaş kesilir atmayalım dedi bende kızdım niye bedava devlet maaş versin at mesaj adama iş var çalışsın dedim böyle yapan memurlar çok hepsini kapı önüne koymak lazım

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tenaxwe
09 Şubat 2017 Perşembe 21:18

Selamün aleykümVatandaş rumuzlu kardeş,zatı iyi katline ferman verdiniz???

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tenaxwe
09 Şubat 2017 Perşembe 20:49

Selamün aleykümVatandaş rumuzlu kardeş,zatı iyi tanırmıydınız katline ferman verdiniz???

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tenaxwe
09 Şubat 2017 Perşembe 20:45

Selamün aleykümVatandaş rumuzlu kardeş,zatı iyi tanırmısınız ki katline ferman verdiniz???

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

asın bu adamı

vatandaş
09 Şubat 2017 Perşembe 18:24

herkesin hakkını hukukunu yiyenleri bir bir asmalı , önce bu adamdan başlamalı.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla