visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 19:42

İSİM BENZERLİĞİ YANLIŞ ANLAŞILDI

İSİM BENZERLİĞİ YANLIŞ ANLAŞILDI
08 Ocak 2016 Cuma 16:42

Bomba 32'nin gün içerisinde yayına verdiği "Ankara'yı şok eden FETÖ listesi" haberinde Isparta eski Valisi Memduh Oğuz'un isim benzerliğinde dolayı yanlış anlaşılmalara sebebiyet verdiği ve gerçek Memduh Oğuz'un ise Konya'da Avukatlık yapan olduğu ortaya çıktı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a yakınlığı ile bilinenIsparta Eski Valisi Memduh Oğuz'un bu haberde şehven yer aldığını belirtir kendisinden özür dileriz.

sahi mi?

doğrucu
10 Ocak 2016 Pazar 14:07

Sayın eski valimizi, Isparta'da yapılan Türkçe Olimpiyatlarında heyecanla ev sahipliği yaptığını, " okyanus ötesindeki zat'a selamlar olsun" diye mesaj gönderdiğini, sizin sitenizden öğrenmiştim. Sayın vali; paralel değil, tam bir çapraz.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

usta

usta
08 Ocak 2016 Cuma 18:44

cumhurbaşkanını töhmet altında bırakıyorsunuz. sayın cumhurbaşkanı bu eski valinin ne olduğunu biliyor. bu adamı cumhurbaşkanını kullanarak aklamaya çalışıyorsunuz. aklınızı başınıza alın. bunun karşılığını görürsünüz. naçizane tavsiye.....

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

m. oğuz

kerevit
08 Ocak 2016 Cuma 18:19

Ne yani eski rektorün kankisi ve numanın yakın dostuymuşda paralelci değilmiymiş. Bak seeen neyse sehven olur böyyle şeyler.

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla