visitor analyticsvisitor analytics

İŞÇİLER PROTESTO ETTİ

İŞÇİLER PROTESTO ETTİ
15 Şubat 2016 Pazartesi 12:51

Isparta'da Akedaş'tan çıkarılan 36 güvenlik işçisi bir araya gelerek, işten çıkarılmalarını protesto etti.

AKEDAŞ % 40 küçülmeye gidiyoruz diyerek 36 güvenlik görevlisinin işine son vermesinin ardından işçiler bir araya gelerek bu kararı protesto etti. Kaymakkapı Meydanı'nda buluşan işçiler, AKEDAŞ'a tepki gösterdiler. Bu soğuk kış gününde işsiz kaldıklarını belirten işçiler, kendilerine ise daha önceden işten çıkarılmaların haber verilmediğini ve bir anda işlerine son verildiğini belirterek, tepkilerine dile getirdiler. 

 

vicdansızlık

eğirdirli
16 Şubat 2016 Salı 08:25

yaa kaç yıl çalışmışlar ona göre düzen kurmuşlar okulmu, kredimi,kiramı, faturalarmı, yiyecek içecekmi. kış günü hangi birine yetişecek bu insanlar. TAMAMEN daha fazla para kazanmak için mağdur ettiniz bu insanları zarar sözkonusu bile olamaz.acaba rahat uyuyabiliyomusunuz.vicdanınız sızlar umarım.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zam

Zam
15 Şubat 2016 Pazartesi 22:27

Elektrik faturaları can yakıyor. Basının sesi çıkmıyor. Bu Nasıl iş anlamadım. Eskiden 40-50 TL olan faturam bunlardan sonra nerdeyse iki katına çıktı. Hala zarar ediyoruz diye işçi çıkarıyorlar. Kimsenin sesi çıkmıyor. Galiba problem sadece benim evimde.

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla