visitor analyticsvisitor analytics

İŞ YAPMAYAN GİDİYOR!

İŞ YAPMAYAN GİDİYOR!
04 Haziran 2014 Çarşamba 19:53

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın her fırsatta söylediği "Seçilmişi Atanmışa Ezdirmem" sözleri Isparta'da tam anlamıyla gerçekleşiyor.

AK Parti Milletvekilleri Süreyya Sadi Bilgiç ve Recep Özel ile istişare içinde çalışmayan ve diyalog kurmayan daire müdürleri teker teker gidiyor. Isparta'ya yapılacak her hizmette daire müdürleri ile birlikte çalışan AK Parti Milletvekilleri Bilgiç ve Özel, kendileri ile görüşmeyen ve istişare yapmayan müdürlerinin üstünü çiziyor. Belkide daha bir çok daire müdürünün değişeceğinin sinyali verilirken son olarak SGK İl Müdür Mehmet Bayram bugün görevinden alındı.  

HAMİT
10 Haziran 2014 Salı 08:23

SAYIN VEKİLLER VE İL BAŞKANIM HALA BU PARALELCİ İL TARIM MÜDÜRÜNE SAHİPLENECEKMİSİNİZ BAŞBAKANINIZDAN UTANIN

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAMİT
10 Haziran 2014 Salı 08:19

SAYIN VEKİLLER VE İL BAŞKANIM HALA BU PARALELCİ İL MÜDÜRÜNE SAHİPLENECEKMİSİNİZ BAŞBAKANINIZDAN UTANIN

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dobra
07 Haziran 2014 Cumartesi 12:55

Taşeronluk tepeden tabana işliyor. Bir ucu ABD. de bir ucu ısparta AKP milletvekillerinde. Allah mazlumları korusun.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BOB EŞ BAŞKANI
05 Haziran 2014 Perşembe 18:13

ÜLKEYİ BOP YOLUNA GÖTÜRÜYORLAR. BÖLÜNMENİN EŞİĞİNİ ÇOKTAN GEÇTİK. MALKARA KEŞAN HOPPALA PAŞAM.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sabri gül
05 Haziran 2014 Perşembe 15:22

sağlık müdürü kalacakmı yani?halka zalim personele zalim vekile yalaka...nasıl olacak bu iş???

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

misafir
05 Haziran 2014 Perşembe 11:39

iş yapmayan gdiyorsa bu vekiller neden gitmiyo :)

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mehmet
05 Haziran 2014 Perşembe 09:20

esas parelelci tarım il müdürü hala altınbaşaktan personele yemek yediriyor siz milletvekelleri yukarıda oturmaya devam edin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANDAŞ
04 Haziran 2014 Çarşamba 13:26

MÜDÜR BEY ÇALIŞKAN BİR İNSANDI İLÇE LERE ÇOK HİZMET ETTİ

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANDAŞ
04 Haziran 2014 Çarşamba 13:23

SİZ ŞİMDİ MÜDÜRLERİ GÖREVDEN ALIYORSUNUZ 2015 DE BAŞBAKAN SİZİ GÖREVDEN ALACAK BUNA NE DEMELİ VEKİLLER ADALETLİ KALKINMALI PARTİ DİYORSUNUZ BUNUN NERESİ ADALETLİ BANA BİR SÖYLEYİN

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BORA
04 Haziran 2014 Çarşamba 11:48

FETHULLAHÇILARI ASIN KURTULUN ???!!!!!!!!!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ciğerci
04 Haziran 2014 Çarşamba 09:24

Sayın vekil Eski Sağlık Müdürü Süleyman ÖNAL ı Müdür eden sen değilmisin.Daha sonra bu kişi beni siyasetciler görevden almadı.Ben kendim istediğim için görevden ayrıldım diye basına açıklaması var.Yaptığı açıklama bana göre doğru Şuan ki genel sekreter ve görevdeki İl Sağlık Müdürünüde onun telkinleriyle atandığı söylenmekte.Hikaye yi bırakın.Hayvan Terli yemiyor.Yoksa onlara gücünüz yetmiyor mu?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla