20 Eylül 2017 Çarşamba

  • 3,468 TL
  • 4,163 TL
  • 146,55 TL
  • 105.505
ISPARTA 28°
DAVULLU ZURNALI OKUL BAŞLANGICI

DAVULLU ZURNALI OKUL BAŞLANGICI

ISPARTA'DA NARKO-METRUK UYGULAMASI

ISPARTA'DA NARKO-METRUK UYGULAMASI

ISPARTA'DA 1EVE BASKIN 1 KİŞİ TUTUKLANDI

ISPARTA'DA 1EVE BASKIN 1 KİŞİ TUTUKLANDI

ISPARTA'DA  FETÖ'DAN 6 YIL 3 AY HAPİS CEZASI ALDI

ISPARTA'DA FETÖ'DAN 6 YIL 3 AY HAPİS CEZASI ALDI

İŞ YAPMAYAN GİDİYOR!

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın her fırsatta söylediği "Seçilmişi Atanmışa Ezdirmem" sözleri Isparta'da tam anlamıyla gerçekleşiyor.

Isparta

AK Parti Milletvekilleri Süreyya Sadi Bilgiç ve Recep Özel ile istişare içinde çalışmayan ve diyalog kurmayan daire müdürleri teker teker gidiyor. Isparta'ya yapılacak her hizmette daire müdürleri ile birlikte çalışan AK Parti Milletvekilleri Bilgiç ve Özel, kendileri ile görüşmeyen ve istişare yapmayan müdürlerinin üstünü çiziyor. Belkide daha bir çok daire müdürünün değişeceğinin sinyali verilirken son olarak SGK İl Müdür Mehmet Bayram bugün görevinden alındı.  

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

HAMİT

10 Haziran 2014 Salı 08:23

SAYIN VEKİLLER VE İL BAŞKANIM HALA BU PARALELCİ İL TARIM MÜDÜRÜNE SAHİPLENECEKMİSİNİZ BAŞBAKANINIZDAN UTANIN

HAMİT

10 Haziran 2014 Salı 08:19

SAYIN VEKİLLER VE İL BAŞKANIM HALA BU PARALELCİ İL MÜDÜRÜNE SAHİPLENECEKMİSİNİZ BAŞBAKANINIZDAN UTANIN

Dobra

07 Haziran 2014 Cumartesi 12:55

Taşeronluk tepeden tabana işliyor. Bir ucu ABD. de bir ucu ısparta AKP milletvekillerinde. Allah mazlumları korusun.

BOB EŞ BAŞKANI

05 Haziran 2014 Perşembe 18:13

ÜLKEYİ BOP YOLUNA GÖTÜRÜYORLAR. BÖLÜNMENİN EŞİĞİNİ ÇOKTAN GEÇTİK. MALKARA KEŞAN HOPPALA PAŞAM.

sabri gül

05 Haziran 2014 Perşembe 15:22

sağlık müdürü kalacakmı yani?halka zalim personele zalim vekile yalaka...nasıl olacak bu iş???

misafir

05 Haziran 2014 Perşembe 11:39

iş yapmayan gdiyorsa bu vekiller neden gitmiyo :)

mehmet

05 Haziran 2014 Perşembe 09:20

esas parelelci tarım il müdürü hala altınbaşaktan personele yemek yediriyor siz milletvekelleri yukarıda oturmaya devam edin

VATANDAŞ

04 Haziran 2014 Çarşamba 13:26

MÜDÜR BEY ÇALIŞKAN BİR İNSANDI İLÇE LERE ÇOK HİZMET ETTİ

VATANDAŞ

04 Haziran 2014 Çarşamba 13:23

SİZ ŞİMDİ MÜDÜRLERİ GÖREVDEN ALIYORSUNUZ 2015 DE BAŞBAKAN SİZİ GÖREVDEN ALACAK BUNA NE DEMELİ VEKİLLER ADALETLİ KALKINMALI PARTİ DİYORSUNUZ BUNUN NERESİ ADALETLİ BANA BİR SÖYLEYİN

BORA

04 Haziran 2014 Çarşamba 11:48

FETHULLAHÇILARI ASIN KURTULUN ???!!!!!!!!!

ciğerci

04 Haziran 2014 Çarşamba 09:24

Sayın vekil Eski Sağlık Müdürü Süleyman ÖNAL ı Müdür eden sen değilmisin.Daha sonra bu kişi beni siyasetciler görevden almadı.Ben kendim istediğim için görevden ayrıldım diye basına açıklaması var.Yaptığı açıklama bana göre doğru Şuan ki genel sekreter ve görevdeki İl Sağlık Müdürünüde onun telkinleriyle atandığı söylenmekte.Hikaye yi bırakın.Hayvan Terli yemiyor.Yoksa onlara gücünüz yetmiyor mu?

ssk personeli

04 Haziran 2014 Çarşamba 09:22

geç kalınmış bir karar,daha önce gitmeliydi

..