visitor analyticsvisitor analytics

İŞ BIRAKTILAR

İş bıraktılar
24 Ekim 2015 Cumartesi 17:04

İş bıraktılar

Sağlık Bakanlığı ile Akfen Holding arasında imzalanan protokol kapsamında yapımına başlanan Isparta Şehir Hastanesinin 2016 yılında tamamlanması planlanıyordu. Hastanede AKFEN’in alt taşeronu konumundaki bir inşaat firmasının işçilerine maaş ödemediği bu nedenle bu sabah kriz çıktığı öğrenildi. 20 işçinin iş bırakıp AKFEN’e yürüdüğü, AKFEN’in de kendilerine bağlı bulundukları şirketle görüşme önerisi getirdiği öğrenildi. İşçilerle firma arasında ikna görüşmeleri sürüyor.

?

mhndis
25 Ekim 2015 Pazar 22:49

Şakami bu haber,Akfen ,işçinin parasını vermeyen alt taşeronunu ertesi günü kapının önüne birakir..projenin uzasa bile..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hangi eylem?

mert dagdelen
25 Ekim 2015 Pazar 22:44

Ne eylemi bu,asparagas heber yapamakta üstünuze yok..!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadi ordan

posta
25 Ekim 2015 Pazar 15:10

bu proje saçma diyen zurna hastane bitince gitme sen baytara git tamammı istemezükçü zihniyet yeni yapılana karşıyış mal

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanlış iş

mimar jackson
25 Ekim 2015 Pazar 12:27

bu projenin kendisi saçma zaten, olmaması gereken bir projeydi umarım tamamlanmaz ve vazgeçilir.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
25 Ekim 2015 Pazar 10:49

Hasoo hüsoo... Aklınla anlıyabildiğin eşittir kapasiten. Cennet ucuz değil ama işçileri ucuz ucuz yüzer yüzer fırkatla gönderiyorsunuz.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ezikler

Yezitler
24 Ekim 2015 Cumartesi 17:57

Maden inşaat vs oğlum koca devlet yöneten ne diyor FIRKATINDA var. Fırkata karşı işemeyin çarpilırsınız. Para alamamışlar para el kiri. Evine kömür makarna bırakırlar. Hem cennete gidiceksiniz bak. Otur çalış ve ÖL.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla