visitor analyticsvisitor analytics

İŞ ADAMLARININ İŞTE GÖZALTINA ALINMA NEDENLERİ

İŞ ADAMLARININ İŞTE GÖZALTINA ALINMA NEDENLERİ
14 Ekim 2016 Cuma 14:41

İŞ ADAMLARININ İŞTE GÖZALTINA ALINMA NEDENLERİ

Isparta merkezli 5 ilde, Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ)darbe girişimine ilişkin sürdürülen soruşturma kapsamında, örgüte finansal destek sağladığı belirlenen 16 iş adamı gözaltına alındı.

Isparta Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, FETÖ'nün darbe girişimine ilişkin devam eden soruşturmalar kapsamında örgüte finansal destek sağladığı belirlenen iş adamlarına yönelik çalışma başlattı.

Bir süre devam eden araştırmanın ardından Isparta, İzmir, Balıkesir, Burdur ve Denizli'de çok sayıda adrese düzenlenen eş zamanlı operasyonda, 16 iş adamı gözaltına alındı.

Isparta Emniyet Müdürlüğüne getirilen zanlıların, örgüte "himmet" adı altında finansal destek sağladıkları öğrenildi.

cambaza bak

hepiniz ordaydınız
15 Ekim 2016 Cumartesi 22:09

http://www.gercekgundem.com/siyaset/236861/chpli-ciraydan-akpli-fetoculer-bombasi

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MENFAAT DÜŞKÜNLERİ

AHLAKSIZLAR
15 Ekim 2016 Cumartesi 11:29

BUNLAR KANDIRILMIŞ OLAMAZ NE KANDIRILMASI MENFAATLERİ OLMASA BU ÖRGÜTE KİMSE YARDIM ETMEZ

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
14 Ekim 2016 Cuma 20:34

Malına el koy görevdet at yerden yere vur demiceğim. Ortada yaşanan gerçek ihanet şerefsizlik var.Buna adil yargı lazım. Lakin görünmeyen konuşulmayan gerçek var. Bunları bilmek lazım. 15 yıldır bu şerefsizlere yol açan şeref yoksunları var. İstemeden veren dön kurbanım diyen.Hizmet diyen efendi diyen. Devlete yük beyinsiz siyasi denen.Birde buna namus oyunu peşkeş çeken karakter yoksunu makarnacı kitle ur var. Kimi sarıklı çarıklı yarıklı ama beyinsiz. İHL diplamalıymış. Kıravatı yok yularlı.

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

NE ISTEDILERDE VERMEDIK!

vatandas
14 Ekim 2016 Cuma 16:34

DÜNE KADAR BU ÖRGÜTE VERMIYEN YANIYORDU; SIMDI VEREN! BUNDAN BÖYLE INSANLAR BIR YERE BAGIS FALAN YAPARKEN AZAMI DIKKAT ETMMELILER YARININ NE GETIRECEGI MECHUL! GERCI DIYANET BILE HAC UMRA PARALARINI YATIRTTIGI 8 BANKADAN BIRI DAHA DÜNE KADAR BANK ASYA IMIS ULUSAL MEDYADA GÜNDEM OLDUGUNA GÖRE ; HATTA BIRDE AKP LI BELEDIYE BU BANKAYLA IS YAPMIYA DEVAM ETMIS ULUSAL MEDYADA YER ALDIGINA GÖRE! BU IS ADAMLARIDA "KANDIRILMIS" OLAMAZLARMI! ASIL KKÖ HANIM ABLALARA NICIN DOKUNULMUYOR!

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla