visitor analyticsvisitor analytics

İŞ ADAMI UÇMAN ADAY ADAYI

İŞ ADAMI UÇMAN ADAY ADAYI
19 Ocak 2015 Pazartesi 16:39

İş Adamı Hüseyin Uçman, 7 Haziran tarihinde yapılacak olan genel seçimlerde MHP'den Milletvekili Aday Adaylığını açıkladı.

Yıllarca MHP saflarında bulunan, maddi ve manevi tüm destekleri ile ülkücü camiaya hizmet eden İŞ Adamı Hüseyin Uçman aday adayı oluyor. MHP'de bir dönem Belediye Meclisi üyeliğinde bulunan ve partide çeşitli görevlerde bulunan İş Adamı Uçman, partisine ve milletine daha iyi hizmet etmek için milletvekilli aday adayı oluyor. Uçman'ın bu karara parti tabanında hareketliliğe neden olurken, çok sayıda yöneticinin de desteklediği öğrenildi.  

Olmamalı

PARA Yetmez!
24 Şubat 2015 Salı 13:47

Bence yanlış bir aday olur sıraya konulursa.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAKIŞIR

YALNIZ KURT
21 Ocak 2015 Çarşamba 18:39

SN UÇMAN HER ZAMAN PARTİSİNİN ARASINDA DURMUŞTUR YAKIŞIR.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha üstün hizmet

Sıradan Seçmen
20 Ocak 2015 Salı 13:43

Aday olacak kişiler vizyon sahibi ileri görüşlü, sadece yakın çevre değil, ülke ve dünya çapında büyük hizmetler yaparak kendini kanıtlamış olmalılar. Halka para dağıtmak yoluyla sadece paraya dayanan güç yetmez. Halk il ilçe merkezlerinin önerileri ile genel merkez aday seçimlerini bu ölçülere göre yapmalı.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yakışır

ülkücü
20 Ocak 2015 Salı 01:01

sayın uçman ülkücü harekete yıllarca destek vermiş, aday adaylığı şimdiden hayırlı olsun. vekil olarakta görmek isteriz.

3 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

haydi bakalim
19 Ocak 2015 Pazartesi 22:49

Ben 99 dan sonra partiden silinen binlerce uyeden biriyim bu konuda bi projeniz var mi sayin vekilim

4 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçekten

Doğru söz...
19 Ocak 2015 Pazartesi 22:26

GERÇEKTEN SIRAYA KONULURSA ARKADAŞIMIZ ELBETTE MUTLU OLUR. Destekçisi çok. Ama şöyle bir gerçek var; harekete ne katar? Ziya Nuhoğlu parası yok diyemi HOT görüldü? Adam kaç Yıldır Isparta'da. Emin olun herkesten daha iyi Isparta'yı tanıyor. Bu iş olmaz. Ziya Başkana bu sefer hayırlı olsun.

2 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halkın Adamı

Isparta'lı
19 Ocak 2015 Pazartesi 20:05

Isparta'da Hüseyin Uçman'ın vekilliği Isparta'yı uçurur ve Milliyetçi Hareketin Isparta'da ki gücünü herkes görür.

8 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla