visitor analyticsvisitor analytics

İŞ ADAMI TOKOĞLU HAYATINI KAYBETTİ

İŞ ADAMI TOKOĞLU HAYATINI KAYBETTİ
30 Ekim 2016 Pazar 18:28

İŞ ADAMI TOKOĞLU HAYATINI KAYBETTİ

Isparta'nın tanınmış simalarından Bars Tokoğlu hayatını kaybetti. 

vildan

VİLDAN ÇATALOĞLU BÜYÜKTAŞLI
02 Kasım 2016 Çarşamba 13:59

rahmetli babacığımın gerçek dostu idi ailesine başsağlığı diliyorum ışıklar içinde uyusun

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şevket savlu
01 Kasım 2016 Salı 01:20

ISPARTASPORUMUZUN ESKİ BAŞKANLARINDAN,RAHMETLİ ATAMIN EN YAKIN DOSTUYDU.BÜYÜĞÜM BARS TOKOĞLUNA ALLAHTAN RAHMET DILER.KEDERLİ AİLESİNE VE ISPARTASPORA BAŞSAĞLIĞI DİLERİM.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartali

Sami sahin
31 Ekim 2016 Pazartesi 19:48

Gercek isparta beyefendisi...ornek insan,,di...Allah rah met eylesin..parasi olupta ,,adap bilmeyen,,,zen gin gecinenlerin,,,,ornek almasi gereken oturakli insandi.allah rah met eylesin...gonlu zengindi....herseyden once....

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

güler yüzlü

osmanlı
31 Ekim 2016 Pazartesi 15:55

ıspartanın güzel insanlarından..insanların işini görmekten mutlu olan bir kişliydi...AİLE OLARAK ONUN VESİLESİ İLE EKMEGİNİ YEDİK...ALLAH CC RAHMET EYLESİN....MEKANI CENNET OLSUN...

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yakışıklı

Naci TATOĞLU
31 Ekim 2016 Pazartesi 08:46

Ispartanın en yakışıklı delikanlılarındandı.Askerliğini burada yapan göksel Arsoy c.ertesi pazar devamlı yanında olurdu. ALLAH GANİ GANİ RAHMET EYLESİN. O ekipten bir tek Balkır ERGUN mu kaldı. ONUNDA ÖMRÜ UZUN OLSUN.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kasırga

fırtına
30 Ekim 2016 Pazar 21:08

Şehrin gelmiş geçmiş asil iş adamlarındandı. Allah rahmet eylesin. Cum. Yetiştirdiği şahsiyetlerdendi.Mekanın cennet olsun.

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla