visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 17:48

İŞ ADAMI GÜLTEKİN VE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ ÇEVİK SERBEST BIRAKILDI

İŞ ADAMI GÜLTEKİN VE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ ÇEVİK SERBEST BIRAKILDI
16 Mayıs 2017 Salı 14:38

İŞ ADAMI GÜLTEKİN VE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ ÇEVİK SERBEST BIRAKILDI

ISPARTA'DA dün gözaltına alınan İş Adamı Celalettin Gültekin ve Gelendost İlçe Milli Eğitim Müdürü İsmail Çevik emniyetteki ifadelerinin ardından serbest bırakıldı. 

Dün İş adamı Celalettin Gültekin Yalvaç'ta, Milli Eğitim Müdürü İsmail Çevik ise Gelendost'ta gözaltına alınmıştı. Isparta Emniyet Müdürlüğü'ne getirilen Gültekin ve Çevik ifadelerinin ardından bugün serbest bırakıldı. 

Gültekin ve Çevik devam eden FETÖ/PDY soruşturmaları kapsamında gözaltına alınmıştı. 

Gültekin ve Çevik'in ayrıca adli kontrol şartı olmadan serbest kaldığı öğrenildi.  

sendikacı

sendikacı
17 Mayıs 2017 Çarşamba 20:14

sen milletin karısına kızına bekar öğretmenlerin hapiste yatanların karısına göz dikeceksin , az bile bunlar iyi günlerin daha dur ALLAH BÜYÜK.

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsmail

Selahattin Görür
17 Mayıs 2017 Çarşamba 01:42

Demek ki bu kadar koşturman boşa değilmiş,sıkıntın varmış.Şimmdi kimleri gammazladın ve serbest kaldın gün ola devran döne,Yalvaç'ın has evlatları dururken seni başkan,Seni müdür yapanlardanda hesap sorula.

16 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

YA.

BİLGE KAĞAN
16 Mayıs 2017 Salı 22:35

bir adam kıraldan fazla kıralcı oluyorsa ondan şüpheleneceksin,mutlaka bir şeyler vardır ve örtmeye çalışıyordur,niye normal bir devlet memuru siyasetten uzak kalıyor temiz kalıyor da bu müdür geçinenler ,siyasetçilerden fazla siyaset yapmaya çalışıyor.bu müdür tiplş siyasetsizlere tiplere iyi bakmalıyız fetö bağlantılarını mı örtmeye çalışıyor acaba makamlarda yağcılık yaparak acaba,

19 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

nasılmış zormu

yalvaçlı
16 Mayıs 2017 Salı 20:53

yalvaçta sen ve yandaşların yakmadık baş gambazlamadık adam bırakmadınız ama unutmayın bu gün gücün yanında olabilirsiniz belki yarın nerde olacağınız meçhul.

15 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla