visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 05:45

İŞ ADAMI DERNEĞİ Mİ? HAYIR TOPLAMA KURUMU MU?

İŞ ADAMI DERNEĞİ Mİ? HAYIR TOPLAMA KURUMU MU?
14 Kasım 2014 Cuma 15:01

ISPARTA'da geçtiğimiz aylarda faaliyete başlayan MÜSİAD İl Temsilciliği hakkında skandal iddialar gün yüzüne çıkıyor.

Açıldığı günden buyana SDÜ Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu başta olmak üzere, SDÜ'yü kendilerine sponsor olarak kullandıkları iddiası gündeme bomba gibi düştü.


SDÜ-MÜSİAD YAKINLAŞMASI NASIL BAŞLADI 


ISPARTA MÜSİAD'ın açılış programına Genel Başkanı Nail Opak'ın da katıldığı programda ilk skandal gözlerde kaçmadı. Açılış programının tüm ses tesisatı SDÜ'nün demirbaş malzemeleri ile yapıldı. Bir öğretim kurumunun eğitim-öğretimiçin alınan malzemelerinin iş adamları derneğinde kullanılması ne kadar doğru.

İkinci ve en önemli skandal ise manevi ayımız Ramazan'ı Şerif'te MÜSİAD'ın SDÜ kampusünde verdiği iftar yemeğinde patlak verdi. Ramazan ayında Başbakan'ın da canlı bağlantı ile katıldığı iftar yemeğinin tüm giderleri SDÜ tarafından karşılandığı iddia edildi.

MÜSİAD SDÜ'nün finans kuruluşlarından YBEM'le de yakınlaşmaya başladığı öğrenildi. YBEM'i SDÜ Rektörü İbicioğlu ile birlikte ziyaret eden MÜSİAD yetkilileri çektirdikleri fotoğrafları sosyal medyada paylaşarak finansörlerine destek verdikleri gözlerden kaçmadı.

Bi iddialardan sonra Türkiye genelinde bir çok başarılarelde etmiş güzide bir kuruluşun Isparta temsilciliği hakkında nasıl bir önlem alacağı ise merak konusu.

a

alettin
15 Kasım 2014 Cumartesi 14:49

25 üyeli tırt bir dernek.ne yaptıklarını onlarda bilmiyorlar ama iş olsun

6 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

İş(!) Adamı Derneği

MUSIAD
15 Kasım 2014 Cumartesi 12:08

Sayın Özkutlu, dernek kurulmadan önce mütevazi bir yaşam sürerken, ne oldu da birden havalara girdi sanıyorsunuz? Yandaş olunca ya da yandaş görününce herşeyi çözerim hastalığı öyle bir sindi ki damarlarına ağzınız açık kalır. Adamlar, vekil listelerini biz hazırlayacağız diye dolaşıyor Isparta'da. Dertleri ne Isparta, ne de Isparta'ya yatırım, dertleri iktidar yandaşlığıyla cep doldurmak ama onların bir hesabı varsa, Allah'ın da var, unutmasınlar.

9 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla