visitor analyticsvisitor analytics

İŞ ADAMI CELALETTİN GÜLTEKİN GÖZALTINA ALINDI

İŞ ADAMI CELALETTİN GÜLTEKİN GÖZALTINA ALINDI
15 Mayıs 2017 Pazartesi 22:57

İŞ ADAMI CELALETTİN GÜLTEKİN GÖZALTINA ALINDI

İş Adamı Celalettin Gültekin gözaltına alındı. 

Yalvaç ilçesinde gözaltına alınarak Isparta'ya getirildi. Isparta Emniyet Müdürlüğü'nde ifadeye alındı. 

İş adamı Gültekin'in FETÖ/PDY soruşturması kapsamında gözaltına alındığı öğrenildi. 

 

YAVAŞ GEL KOÇUM

SALİM
16 Mayıs 2017 Salı 19:25

Salim,bak kardeş,17/25 aralıktan sonra diyorsun,FETÖ ile ilgim ok diyorsun, çok güzel, o zaman FETÖ sayesinde aldığın ÇED raporları ile yaptığın inşaatlardan kazandığın paraları bağışlasan Türkiye Cumhuriyeti Devletine!Antalya'da, kimlerle neyin pazarlığını yaptın Salim?Savcıya ağlarken,kimleri ispiyonladın onları söyle Salim!

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Guliz ölmez
16 Mayıs 2017 Salı 17:00

Ne kadar meraklısınız bir insanı tanımadan yargılamaya kötü niyet beslemeye eliniz de hiç bir delil olmadan sadece kulaktan duyumlarla insanlara çamur atmaya biz buna kronik muhalefet diyoruz çokta takmadığımız bir davranış tedavisi de aynaya bakarak kendinizi sorgulayarak vicdanınızı dinlemek tabii bunu hasetinizi aşıpta becerebilirseniz❗️ s.n.g başlığı ile değil de mertçe kimliğinizi ortaya koyabilseydiniz birde

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neden dışarıda

S.N.G
16 Mayıs 2017 Salı 13:24

Türkçe Olimpiyatlarında, iş adamlarından bilet parası adı altında zorla para toplayan, Isparta Ticaret Odası Genç Girişimciler Kurulunu FETÖ nün yuvası yapan, hem ITSO Meclisine, hem Belediye Meclisine FETÖ kontenjanından giren S.N.G neden hala dışarıda. Bu adam dışarıda olduğu sürece hiçbir Ak Partili, FETÖ ile mücadele edildiğini iddia etmesin.Mustafa,bu yorumu paylaşmazsan, senin de Tarkan'la birlikte FETÖ den çekindiğinizi, ya da çıkar ilişkiniz olduğunu düşüneceğiz.

29 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Artık

Vatandaş
16 Mayıs 2017 Salı 12:53

Sıra seçimlerde peşinden koştukları başkanlarında.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kara Hilal
16 Mayıs 2017 Salı 11:04

Önce IBDA-C şimdi de FETÖ'den içerde...Noluyo lann!!Yoksa IBDA-C'de bir FETÖ yapılanması mıydı kiii??

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalvaç
16 Mayıs 2017 Salı 03:06

Bu adam yalvaça geldi 15 Temmuz'dan sonra bi anda üç noktalarda siyaset yapmaya herkesimi suçlamaya kendini bazı kesimler ile yakın göstermeye falan çalışıyordu demek ki var bi sıkıntı şimdi kimse yanlışlıkla alınmıyor

17 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Buldu sonunda :)
15 Mayıs 2017 Pazartesi 23:45

Sonunda buldu Rabbim kimsenin ahını yanına bırakmaz

17 Beğendim
8 Beğenmedim