visitor analyticsvisitor analytics

İŞ ADAMI BEDRİ AYHAN İFADE VERDİ

İŞ ADAMI BEDRİ AYHAN İFADE VERDİ
16 Ağustos 2016 Salı 18:03

İŞ ADAMI BEDRİ AYHAN İFADE VERDİ

Sağlık sorunları nedeniyle oturarak savunma yapan tutuklu sanık iş adamı Bedri Ayhan ise sözlerine "İlk olarak darbeyi düşünen,yapan, düğmeye basan har kimse Allah onun belasını versin. Paralel devlet yapısı kurmak isteyen her kimse, kim terör örgütü kurduysa Allah onun belasını versin. Darbelerden en çok etkilenen kişi burada benim" şeklinde başladı.

Kendisine atfedilen mütevelli heyetinde üst düzey yöneticiliği kabul etmediğini belirten Ayhan, FETÖ'ye bağlı olduğu gerekçesiyle kapanan Altınbaşak Eğitim Kurumları'nın hisselerini 2000 yılında devrettiğini,söz konusu kurumun yöneticiliğini hiç yapmadığını öne sürdü.

Ayhan, "SDÜ’ye kendisinin onayı olmadan personel alınmadığı yönündeki" iddiaları ise kabul etmedi. FETÖ elebaşısı Gülen ile görüşmediğini iddia eden Ayhan, sağlık sorunları ve yaşlılığı nedeniyle tutukluğuna son verilmesini talep etti.

 

Okul

Adalet
17 Ağustos 2016 Çarşamba 20:17

Ispartadaki okulları ne zaman devrettin hadi verdin diyelim gelen paralar sana gelmiyo muydu fetoya bağlı olanları gelip ucuza kayıt etmediniz mi okula. Ulan senin onayın olmadan devlet kurumlarında işe girmek zormuş bilmeyen kaldımı bunu hem iş yaptırdığın sanaycilere kdvlerin yarısnı onlara yıkardın paralarını keseerdin trilyonluk adamsın haram zıkkım olsun

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sen büyük balıklardansın

fikri
17 Ağustos 2016 Çarşamba 09:13

bedri az delikanlı ol,itsoyu terör yuvasına sen ve yandaşların çevirdi ama lider sendin,bakmayın kaçıkoçun başkan olduğuna gerçek başkan bedriydi.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalancı şerefsizler

Baki yeşil
17 Ağustos 2016 Çarşamba 06:45

Bunların islam anlayışı bu işte,ne kadar kolay yalan söylüyorlar. Aslında birde yalan ifadeden dava açın bunlara mahkemeyi yanıltmak için yalancı şahitlik yapıyorlar birbirlerine. Kendim bile bunlardan daha fetoşçuymuşum haberim yok. Yavşaklığı böylesi görülmedi daha ne adamlar var bunlarla bağlantılı hepsi bilerek yaptılar çünkü bu hain yapılanma aileler yıktı,bu ülkenin en zeki çocuklarını heba etti,işgal devletlerine tekrar servis haritası çizdiği bu şerefsizler. Bize verin biz gebertelim.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yok

artik
17 Ağustos 2016 Çarşamba 02:49

SDU ye kimin alinip alinmayacagina karar veriyormuş?! nasıl bir hak yemektir bu. beterr olun.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sahtekar

poşetci bedri
16 Ağustos 2016 Salı 23:52

ifadelerini okuyunca kendimden şüphelendim lan sanki bunlardan geriye kalan herkez fetö cü 15 sene öncesine kadar ford granada nın bagajında patates satar gibi poşet satıyodu şimdiki serveti dudak uçuklatır..o poşetleri kafalarına geçirip ... boğacaksın bunların hepsini

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

din tüccarları

vatandaş abuzettin
16 Ağustos 2016 Salı 21:22

ettiklerini çekeceksin fettööcü., daha yanında ne fetöcüler vardır ?

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aga

Yalancısın
16 Ağustos 2016 Salı 20:23

Iyasta toplantı yapiyodunuz dedikodu yapiyodunuz aglardan bisenvarsin gerisi nerde acaba siragelmedi anlasilan

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Iyas market

Iyas
16 Ağustos 2016 Salı 19:51

Iyas markette hala Bedri Ayhan denilen zatın poşetleri kullanılıyor Ayhan plastik basıyor ayıp be ayıp

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatan haini ne geçit yok

Selma kahraman
16 Ağustos 2016 Salı 19:21

Hepsi yalancı . Ama fetö nün emri inkar edin diye şimdi hepsi ağız birliği yapıp inkar ediyorlar.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla