visitor analyticsvisitor analytics

İŞ ADAMI BAHATTİN ŞENOLA KÖTÜ HABER

İŞ ADAMI BAHATTİN ŞENOLA KÖTÜ HABER
01 Aralık 2016 Perşembe 18:44

İŞ ADAMI BAHATTİN ŞENOLA KÖTÜ HABER

ISPARTA’DA FETÖ/PDY soruşturması kapsamında tutuklanan İşAdamı Bahattin Şenol’un avukatı tutuklamaya itiraz için Burdur’da bulunan birüst mahkemeye başvurdu. 15 Temmuz darbe girişiminin ardından FEÖ/PDY terör örgütüneyönelik sürdürülen soruşturma kapsamında tutuklanan IYAŞ Yönetim Kurulu BaşkanıBahattin Şenol’un avukatı tutuklamaya itiraz etmek için Burdur’da bulunan birüst mahkemeye başvurdu. Başvuru sonucunda ise avukatın talebi reddedildi.

 

müdürler

iyaşpark
02 Aralık 2016 Cuma 10:53

iyaşpark Müdürleri ne oldu.duruyolarmı?

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAHIN ADALETINDEN KIMSE KACAMAZ!

vatandas
02 Aralık 2016 Cuma 10:13

BÜTÜN MAHKEMELERIN ÜSTÜNDEKI MAHKEMEYI , YANI ALLAHIN HUKUKUNUMU BEGENMEDIN? ÖYLEMI! BEGENME BUTONUNA BASARKEN BUNU DÜSÜNEMEDINMI! SIRF TARAFGIRLIK OLSUNDA NASIL OLURSA OLSUN DIYORSUN GALIBADA ; LAKIN ALLAHIN HERKEZ ICIN HEM BU DÜNYADA HEMDE AHIRETTE ADALETI SASMAZ, GECIKMEZ, ATLAMAZ , IHMAL ETMEZ; MÜHLET VERIR!!!! BEGENSENDE BEGENMESENDE!

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçekler

iyaş
02 Aralık 2016 Cuma 09:25

Bahattin bey sizi EROL yıllık izine ayırdı net yatarınız 15 yıl iyi tatiller

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

NMB

ANT FETO
02 Aralık 2016 Cuma 08:23

TARAFSIZ OLMAK GEREKİRSE BU FETO NEREDE PARA VAR ORAYA YERLEŞMİŞTİR BU BİR DOGRUDUR VE FETONUN ISPARTA YAPILANMASI VARMI ? VAR YANİ ISPARTANIN KAYMAGINI TABİKİ BU HALKA YEDİRMİYECEKDİ . ŞENOL SUCSUZ İS BİLİNKİ BAŞKA BİRİNE GÖZ YUMMUŞTUR AMA GECMİŞTE MİLLETİN KULAGINA FISILTI FETO CU OLDUGU GELİYORDU TABİ FETO MU BUNA YANAŞTI YOKSA BAHATTIN Mİ FETO YA BİLMEM

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ekonomi

Süper
02 Aralık 2016 Cuma 07:53

Ekonomimizin süper olmasını hep FETÖ engelledi. Hala daha engelliyorlar. Doları yükselten, vergilere zam getiren de onlar. Bütün ülkelerle sıfır sorun yaşıyoruz. DURMAK YOK YOLA DEVAM. REİSE SELAM

19 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandas
02 Aralık 2016 Cuma 00:49

Ortalık insafsız ve vicdansız insanlarla dolmuş. Milletin malinda gözü olan birçok az gözlü varyemez ortalıkta geziyor. Yahu devlet gidiyor elden tutmus biri yatsin akli başına gelsin diyor. Ortada adalet mi kaldi? Ya adam suçsuz yatiyorsa? Kimbilir sizin gibi insanlarda o adaletsizliğe esir olursunuz belki bir gün. Dolar aldı başını gidiyor hergün bir şehit cenazesi geliyor vatan toprağı parsrlleniyor ahlak izan kalmamis. Rabbim bu toplumu batırıp yok etse haktır.Yaziklar olsun şaşırmamak lazım

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adnan
02 Aralık 2016 Cuma 00:25

İNSANİYET NAMINA UYARAYIM; Söyledigin yazdığın sey kesin bir bilgiyse yaz, konuş. Burda ismin yazmasada yazarken seni görüp senide her saniye kayda alanlar var. Hem ne söylemek istediğindende bisey anlaşılmıyor, calmısmı, ne yapmış? Sonucta bu sirket cok ortaklı sirket, zamanında parasını veren ortak olmuş, kaymagınıda yiyecekler tabiki, burası cami dernegi değil. Herkes hissesi oranında kar alacak. Avm ve Kipa Ispartaya göre cok büyük yatırımlar. Kipada acılınca baya bi karpayı dagıtılacaktır

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KIMSE DERT ETMESIN!

vatandas
01 Aralık 2016 Perşembe 22:44

BÜTÜN MAHKEMELERIN ÜSTÜNDE BIR MAHKEME VARDIRKI ; ORADA ASLA YANLIS VE ADALETSIZLIK YOKTUR !

15 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçekler

iyaş
01 Aralık 2016 Perşembe 21:13

evet bahattin bey size zamanında demiştik EROL tehlikelidir diye ama sen o kafayla anlamadın EROL yazdı oynadı sizide tıktırdı şimdi sizi yollamışken EROL eşi ve çocuklarının üzerine aldıgı hisseleri sayıyor VE burdan yine yazıyorum EROL okadar hisseyi neyle aldı g....... degil herhalde o da fetö paralarıyla almıştır

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adnan
01 Aralık 2016 Perşembe 21:13

Benim İyasla bir alakam yokta, Asagıda oh olsun diyen arkadaşa soruyorum; Senin ne kuyruk acın var acaba? Gördüğüm şu; sizin 3 kurusluk hisseleriniz bugün 50-100 katı prim yapmış, belki 200-300 trilyonluk malvarlığı olmuş, Kipada acılırsa gelirler katlanacak, bundan sonra yeni yatırım yapılmazsa hepsi kar payı olarak dağıtılır. Yada yeni yatırımlarla dahada büyür. 1 hissesi olanla 50 hissesi olan aynı payı alamaz tabiki. Ha bunlar sirketi yönetirken hic maas almasın mı diyorsun? Hissen varmı?

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla