visitor analyticsvisitor analytics

İŞ ADAMI ALTINOK SERBEST

İŞ ADAMI ALTINOK SERBEST
17 Mart 2016 Perşembe 09:59

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen FETÖ/PDY operasyonu kapsamında gözaltına alınan iş adamı Ali İhsan Altınok, Savcılık tarafından ifadesi alındıktan sonra serbest bırakıldı.

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen FETÖ/PDY operasyonu kapsamında gözaltına alınan iş adamı Ali İhsan Altınok, Savcılık tarafından ifadesi alındıktan sonra serbest bırakıldı. 

DİĞER ŞÜPHELİLER İLE MAHKEMEYE SEVK EDİLDİ

PARELELİN YEMİ

Kamil OLGUN
17 Mart 2016 Perşembe 16:20

Soruşturmayı yürüten ekip çok dikkat etmeli,Bu çete yapıyı terk eden kişileri de bazen hedef gösteriyor,bir nevi onları cezalandırıyor.Onun için uyarıyoruz,parelelin koyunu sonra çıkar oyunu.Aslında parelele operasyonu millet kendisi yapmıştır.Miletin gözünde bitmiştir.Onlar kendi kendilerini kandırıyor,yakında geliyoruz,güçlü geliyoruz deyip oyalanıyor avanak parelel.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

anlamadım

ben
17 Mart 2016 Perşembe 16:13

anlamadım bu işi, bu adamın yönetim kurulu bşk olduğu şirketinde ortağı ve yönetim kurulu bşk yrdmıdır nedir birisi var nesidir bilmem ama fetö/pdy liderinin ve üyelerinin fotoğraflarını paylaşımlarını yayımlıyor, ERDOĞAN'A YOLSUZLUKLARI SORUYOR FİLAN nasıl oluyor bu iş bu soruşturma göstermelik mi inanmazsanız bakınız tweeterda @selahattinALTI1 ve facebookda selahattin altınok. salıverilen beyefendi bilgisayar kullanamayınca vekaleten o mu yapıyor ki bu işi

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gecmis olsun

Ayse
17 Mart 2016 Perşembe 15:19

Alni ak yuzu ak Aliihsan Altinok!!!

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Geçmiş olsun

Hoca
17 Mart 2016 Perşembe 13:25

Ali İhsan Abimizin o P.İ.Ç.(Paralel İhanet Çetesi)ile bir ilgisinin olmadığını cümle alem biliyordu.Lakin sülük gibi her paralı insana yapışan bu çetenin Ali İhsan Abi gibi birini es geçmesi beklenemezdi.Ali İhsan Abi başta olmak üzere Paçasına yapışılıp bırakılmadığı için malum çeteye yardım ettiği için mağdur olanlara geçmiş olsun diyorum.

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla