visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 11:42

İRFAN BAKIR'IN PANZEHRİ BENİM

İRFAN BAKIR'IN PANZEHRİ BENİM
03 Nisan 2015 Cuma 15:31

AK Parti Milletvekili Aday Adayı Tekin Bayram, İrfan Bakır'ın CHP'den 1.sıra milletvekili adayı olması dolayısıyla partisini uyardı: Yalvaç'ın köyünü, kentini ve insanını bilen bir kişi seçilebilecek noktalarda aday gösterilmelidir. Bu kişi de benim.

AK Parti'nin adayı gösterilen ancak seçimi kaybeden TekinBayram, 7 Haziran seçimlerinin ve listenin önemine dikkat çekti. CHP'nin önseçiminden İrfan Bakır'ın  birinci sırada çıkmasının Yalvaç bölgesisiyasetini etkileyeceğini doğrulayan Tekin Bayram, "İrfan bey bölgemizde,köylerimizde sevilen bir insandır. Onun da bu bölgeye hizmeti geçmiştir. Ancakşu da bir gerçektir ki İrfan Bakır'ın panzehri Tekin Bayram'dır. Yalvaç'ınmerkezine ve köylerine yaptığımız hizmetler ortadıdır. Tekin Bayram'ın bubölgedeki ağırlığı herkes tarafından bilinmektedir. Tekin Bayram AK Parti içinYalvaç'ta İrfan Bakır'ın panzehridir. Liste yapılırken bu durumun dikkatealınacağı kanısındayım. İrfan Bakır'a bölgemizden gidecek oy ancak benimlekesilecektir. Bu konuda herkesle yarışmaya hazırım. Hodri meydan diyorum. Çünkübizim Yalvaç'ı hizmetimiz vardır, olmaya da devam edecektir" diye konuştu

Derhal Partiden Atın

Yıldırım Şimşek
05 Nisan 2015 Pazar 21:48

Sayın AKP il Başkanımız Osman Zebun; Eğer halkın sesine önem veriyorsanız; Tekin Bayram partimiz için virüstür. Partinin mikroptan temizlenmesi lazım. Adını duyan AKP den kaçar. Çoook oy kaybederiz. Yalvaçtaki Belediye seçimleri gibi hezimete uğrarız. Tedbirinizi gecikmeden alın!.. Vicdanımın sesi ile tehlikeyi size duyuruyorum.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

fırıldak

karaveli
04 Nisan 2015 Cumartesi 23:46

bu adam çook fırıldak sen irfanın tırnagı olamassın

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOL ÇİZGİSİ

YALNIZ KURT
04 Nisan 2015 Cumartesi 22:02

ÇİZGİZİ OLMAYAN ADAMDAN BİŞE OLMAZ BİR ZAMANLAR MHP,YEDE YAMANMAYA ÇALIŞMIŞTI......

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOLA DEVAM

DURMAK YOK
04 Nisan 2015 Cumartesi 20:38

LÜTFEN İTİRAZ İSTAMİYORUM. AK PARTİMİZ ISPARTAYI 4-0 GÖTÜRECEK.

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

CHP İNTERNET SAYFASI

EMEKLİ
04 Nisan 2015 Cumartesi 12:13

1İRFAN BAKIRMÜHENDİS2MUSTAFA CEYHANİŞLETMECİ3İZZET BEYDOĞANÇİFTÇİ4NACİ YOLDAŞMÜHENDİSBU SIRALAMA CHP NİN RESMİ İTERNET SAYFASINDA. ECZACI İSTİFA MI ETTİ.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ATEŞ OLSAN CÜRÜMÜN KADAR YER YAKARSIN.

SEZER GEZER
04 Nisan 2015 Cumartesi 11:32

TEKİN BAYRAM SANA BÖYLE SÖZLER HİÇ YAKIŞMIYOR SEN BİR YALAKA SİYASETÇİSİN.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haksızlık

Vatan sever
04 Nisan 2015 Cumartesi 11:17

Tekin Bayram yıllarca Yalvaça hizmet etmiş bir adam kesinlikle AKP 1. sırada aday olmalı, yine yıllarca hizmet etmiş olan Recep Özel de AKP 2. sırada aday olmalı. O zaman AKP kesin 3. millet vekili alır. :)

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

tontiş dedeler

balıkçızade
04 Nisan 2015 Cumartesi 04:37

Masal bitmez garii

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanliş

ıspartalı
04 Nisan 2015 Cumartesi 01:01

sayın tekin bayram artık akp işini bilir artık yenı ciceyi burnunda adaylar alacak eskiya rabar olsa eski bazarina nuryagar

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halil tütüncüyle nasıl dolanmışsa

İbrahim bozbey
03 Nisan 2015 Cuma 22:54

Halil tütüncünün arkasında ibrahim bozbey nasıl dolanmış ise; ahmet sektioğluda Tekin Bayramın arkasında dolaşır. Yalvaç alışık böyle şeylere.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TAMALAMAK GEREKİR

sayın ak partililer çok dogru
03 Nisan 2015 Cuma 21:06

SİZDE YAZIN EGER ISPARTA VE İŞLÇELERİNDE ,KÖYLERİNDE İRFAN BAKIRIN KARŞISINA TEKİN BAYRAMI KOYARSANIZ HEMDE 2 SIRAYA KESİN 3 VEKİL ÇIKAR HATA YAPIP YANLIŞ ADAY MEVCUTLAR DAHİL KOYUN ADAYDA GÖRÜN SONUCU 1 VEKİL ÇIKAR BEN ATIYORUM HALKIN ARASINDA SÖYLENEN BU BENDEN SÖYLEMESİ SONUCUNADA KATLANIRSINIZ ISPARTA BİR 4 SENE DAHA DÜŞÜNMEKLE GEÇER

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kesartık kes

hakkı
03 Nisan 2015 Cuma 20:49

Sen ne biçim adamsın neyin panzehiri CHP mi rakip yoksa MHP mi bıktık senin mide bulandırmandadan otur oturduğun yerde.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

saçmalama

yalvac
03 Nisan 2015 Cuma 20:24

ya he he sen panzehirsin sen büyüksün yavru muhalefetten belediye seçiminde tarihi fark yedin daha gelmiş vekil adayına panzehirim diyosun.herkes biliyo kimin zehir kimin panzehir olduğunu

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Keskeeee

Objektif
03 Nisan 2015 Cuma 19:46

Keşke Tekin baba, keşke İrfan Bakırın rakibi sen olsan. Yalvac ta Belediyeyi yaptigin onca baskılara rağmen alamamış olman yetmedi galiba. Belediye başkanlığı seçiminde yenildi panzehir olarak görüyorsun ya kendini. İlahi Tekin baba güldürdün bizi. Bazen boyle espiriler yap gülelim.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bende merak ediyorum.

abdullah
03 Nisan 2015 Cuma 19:15

Muhtar kardeşim, hatta yanlarına tekin başkan olur olmaz akpartililer diye belediyeden attığı onbir çalışanıda alsınlar.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

nasıl yani

yalvaçlı
03 Nisan 2015 Cuma 18:39

YANİ AK PARTİ İRFAN BKIR'DAN MI KORKUYOR Ş.TEKİN BAYRAM ADAY OLURSA CHP ISPARTA'DA 2(İKİLER) BU NOTUMU BİR KÖŞEYE İYİCE NOT EDİNİZ

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ak partiyi satanları

Ak parti ihraç edecek ama Tekini değil
03 Nisan 2015 Cuma 18:10

Evet ak parti ihraç edecek Tekin Bayramı değil, ak partiyi satanları. Tekin şapşal ve aptal olabilir. Fakat Yalvaç milliyetçisi biri. Onun yaptığı 18 uygulamarıyla zengin olanlar şimdi sövüyor. Ak parti seçimden önce ibret olması için satanları ihraç etmeli

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Siz etmiyormusunuz.

Muhtar
03 Nisan 2015 Cuma 17:34

Eğer tekin aday edilirse, sektioğlu onunla çarşıda nasıl dolaşacak merak ediyorum.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DE GET ORADAN

ATABEY
03 Nisan 2015 Cuma 16:04

BU ADAMIN KONUŞMALARI NORMAL DEĞİL AKLINDAN ZORU VAR Kİ İRFAN BAKIRI ÇOK GÜÇLÜ BİR RAKİP GÖSTEREREK YÜCELTMEKLE MEŞGUL. SANKİ İRFAN BAKIR ÇOK GÜÇLÜ BİR RAKİP OLARAK ADAMIN REKLAMINI YAPIYOR. O ZAMAN ADAMA SORARLAR SEN 30 MART SEÇİMLERİNDE NEDEN HALİL TÜTÜNCÜYE PANZEHİR OLAMADIN DA ½30 OY ALARAK AK PARTİYE ÇOK BÜYÜK HEZİMET YAŞATTIN DİYE. BU ADAMIN AZ BİR ŞANSI VARSADA BU SÖYLEMLERLE YERİN DİBİNE GİRİYOR. EĞER AK PARTİ BU ADAMI İHRAÇ ETMEZSE YAZIKLAR OLSUN. ŞİMDİYE KADAR SENİNLEMİ 1.PARTİ OLDU.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu ne hırs

Vatandaş
03 Nisan 2015 Cuma 16:02

Allah muhafaza, yine yanıltılıp aday falan ederlerse, millet oyunu irfana verir, sana yine vermez.Sen bu filmi daha geçen sene görmedinmi ?

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla