visitor analyticsvisitor analytics

İNTİHAR ETTİ

İNTİHAR ETTİ
11 Ocak 2017 Çarşamba 12:57

İNTİHAR ETTİ

ISPARTA’DA 34 yaşındaki U.G. kendini asarak intihar etti.

Isparta’da 3 önce evden çıkarak bir daha geri dönmeyen ve ailesi tarafından her yerde aranan 34 yaşındaki U.G. bir evde kendini asarak intihar etti.

U.G’nin yüklü bir miktarda borcu bulunduğu öğrenilirken,polis olay ile ilgili soruşturma başlattı. 

BORCLULAR İCİN BİR KURUM KURULMALI ASLINDA

GENCECİK FİDAN
12 Ocak 2017 Perşembe 11:33

KEŞKE HERKESİN HABERİ OLSAYDIDA BU DURMLAR YAŞANMASAYDI allahtan rahmet diliyorum hem bu dünyasını hemde ahiretini yaktı devlet bir kurum kurmalı aslında biz ıspartalı esnaflar olarak cok dil ayda 1 tl yardım toplansa binlerce esnaf var bir arkadaşımız işyeri acmıştır rbbim kimsenin başına vermesin işi ters gitmişri batmıştır böyle darda olanlara yardım edilmeli aslında esnaf olur ögrenci olur kim olursa olsun yardım edilmeli aslında 1 tlden 50 bin esnaf olsa ayda 50 bin tl para birikir ve ödeni

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yine intaar

esnaf
11 Ocak 2017 Çarşamba 15:49

yaaa bu ıspara halkına noluyor bi araştırılsın yılda 80 90 kişi intar ediyor kimi öğrenci kimi esnaf yazık uğur gencay kardeşimede allah dan rahmet kederli abilerine ve ailesine sabırlar dilerim

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ölüm

ali
11 Ocak 2017 Çarşamba 14:33

bilemediğimiz acısı neydi ah kader. genç yaşta kıydı canına çıkılamazmıydı işin içinden . yazık

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Filiz
11 Ocak 2017 Çarşamba 13:29

Allah affetsin.Rabbim kimseyi bu duruma düşürmesin.

24 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla