visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 07:30

İNŞALLAH HAVADA KALAN BİR PROJE OLMAZ

İNŞALLAH HAVADA KALAN BİR PROJE OLMAZ
22 Ekim 2014 Çarşamba 22:17

'Gülün merkezi biz olmalıyız'

Isparta Belediyesi, kent nüfusunun gelir kaynağını artıracak bir projeye imza atmaya hazırlanıyor. 'Gülün merkezi biz olmalıyız, gülü kaptırmamalıyız' diyen Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, o büyük projeyi ilk kez açıkladı. Isparta'ya gül üretim, pazarlama, laboratuar ve akrilik merkezi kurulacak.


ısparta biliyor.

ıspartalı
23 Ekim 2014 Perşembe 23:29

Gardaş BU taraflı haberlerinizden bıktım artık. Bu ısparta sizin ne olduğunuzu görüyor. kendinize gelin ısparta hizmetinde kimden geldiğini biliyor. ha belki düzelmişlerdir diyorum giriyorum aynı tas aynı hamam yani . habercilik anlayısınız. sıfır. sıfır. sıfır.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

KAMUNUN GÖREVI DEGIDIR VE YAPMAMALIDIRDA AYRICA!

ISPARTA SECMENI
23 Ekim 2014 Perşembe 09:31

HASAN ERSAL BEYEFENDI MAHALLELERE DÜKKAN YAPMAK KAMUNUN YANI BELEDIYENIN GÖREVI DEGILDIR ! TAMAMEN ÖZEL SEKTÖRÜN TERCIH MESELESIDIR ! NE IYAS NEDE MERKO VE DIGERLERININ BINALARINI BELEDIYE YAPMAKLA YÜKÜMLÜ DEGILDIR VE YAPMAMALIDIRDA ZATEN HALKIN PARASIYLA !

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

gülü seven adam

kartallar yüksek uçar
23 Ekim 2014 Perşembe 02:27

gülü seven ve gül yetiştiren adam yolun açık olsun.açılan güller Isparta koksun.Gülümüz dünyada 1.olsun

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gökkubbe

Hasan Ersal
22 Ekim 2014 Çarşamba 22:33

Işıkkent mahallesinde dükkan yok kardeşim dükkan.Ne A101 e ne Şok a,ne de Bim e kiralanacak bir dükkan bile yok.Berber bir tane,bir tane fırın,bir tane pideci,bir tane bakkal hadi başka bir dükkan açmaya kalkın bakalım kiralanacak yer var mı?O gökkubbe yi yapana kadar bir sosyal tesis gibi dükkanları olan bir yer yapılamazmıydı kocaman araziye.Kapalı pazaryeri olamazmıydı oraya.Gidin Vatan mahallesine kaçıncı A101 açıldıIşıkkentte bir şey yok.Yazık yazık.

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla